پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۸۰۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵
اکبر بهنامجو روز دوشنبه در جلسه شورای اداری اردبیل در نمایشگاه هفته دفاع مقدس اردبیل افزود: با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته‌ایم و با هیچ کسی هم تعارف نداریم چرا که معتقد به تلاش و فعالیت بیشتر برای پیشبرد اهداف دولت و نظام هستیم. مدیرانی که انگیزه خدمتگزاری نداشته و ناکارآمد باشند از قطار دولت پیاده می‌شوند.
شعار سال:استاندار اردبیل گفت: مدیرانی که انگیزه خدمتگزاری نداشته و ناکارآمد باشند از قطار دولت پیاده می‌شوند.

 اکبر بهنامجو روز دوشنبه در جلسه شورای اداری اردبیل در نمایشگاه هفته دفاع مقدس اردبیل افزود: با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته‌ایم و با هیچ کسی هم تعارف نداریم چرا که معتقد به تلاش و فعالیت بیشتر برای پیشبرد اهداف دولت و نظام هستیم.

وی اضافه کرد: بسیاری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کارآمد بوده و در تولید و اشتغال برنامه‌ها و طرح‌های خوبی ارائه داده‌اند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه باید با روحیه دفاع مقدس و بسیجی کارها را پیش برد، بیان کرد: در سال‌های اخیر کارهای بسیار بزرگی از جمله پیشرفت فیزیکی راه‌آهن اردبیل- میانه و احداث چندین واحد تولیدی از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان صورت گرفته است.

بهنامجو اضافه کرد: احداث بزرگراه‌ها ،سدهای خاکی و چندین طرح گردشگری افق روشنی را برای استان ترسیم کرده  و انتظار می‌رود بیش از گذشته مدیران دستگاه‌های اجرایی حمایت از سرمایه‌گذاران را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی کاهش  آسیب‌های اجتماعی در استان را مستلزم مشارکت همگانی دانست و افزود: یکی از آسیب‌های اجتماعی نگران کننده در استان افزایش طلاق است، در سال‌های اخیر ۷۰ درصد طلاق در این استان در هفت سال اول زندگی اتفاق افتاده و باید برای کاهش آن مشاوره‌های قبل از ازدواج تقویت شود.

بهنامجو گفت: دریافت مشاوره نیازمند هزینه بوده و برخی خانواده‌ها از پرداخت آن عاجز هستند و بر این اساس لازم است اعتباری از محل اعتبارات جاری دستگاه‌های دولتی برای  ارائه مشاوره و کاهش آسیب‌های اجتماعی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی در رشد و ارتقای کیفیت در واحدهای تولیدی نیز موثر است، خواستار ورود جدی سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی جهت رفع آسیب‌های اجتماعی کارکنان خود شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:1مهر1398،کدخبر:83487269،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین