پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۷۷۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱
سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم گفت: دلیل بزرگداشت شهدا این است که ما به دنیا آمده‌ایم تا انسان شویم، کسانی که گوی سبقت را از همه گرفتند و شهید شدند چراغ‌هایی در آسمان هستی هستند تا هدایت‌گر کسانی باشند که راه را گم کردند.
شعار سال:شهردار قم گفت: دلیل بزرگداشت شهدا این است که ما به دنیا آمده‌ایم تا انسان شویم، کسانی که گوی سبقت را از همه گرفتند و شهید شدند چراغ‌هایی در آسمان هستی هستند تا هدایت‌گر کسانی باشند که راه را گم کردند.
سیدمرتضی سقائیان‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدای آرامستان بهشت معصومه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، حضور کارکنان مدیریت شهری در گلزار شهدا و عطرافشانی قبور شهدا را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: این حرکت به منظور بزرگداشت یاد شهدا انجام شد.

وی اضافه کرد: دلیل این بزرگداشت این است که ما به دنیا آمده‌ایم تا انسان شویم، کسانی که گوی سبقت را از همه گرفتند و شهید شدند چراغ‌هایی در آسمان هستی هستند تا هدایت‌گر کسانی باشند که راه را گم کردند.

شهردار قم با تاکید بر اینکه غفلت از یاد شهدا موجب می‌شود که راه اصلی گم شود افزود: برگزاری این مراسمات برای این است که مجددا به خودمان بیاییم و بشناسیم که باید چه کنیم و قدر و منزلت شهدا را درک کنیم.

وی پایداری انقلاب اسلامی را به واسطه خون شهدا دانست و گفت: این آرامشی که امروز داریم به خاطر حرکت شهدا بود که به تاصی از سیدالشهدا(ع) راه حق و حقیقت را پی گرفتند و درخت انقلاب را با خون خود بارور کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از قم نیوز،تاریخ انتشار:4مهر1398،کدخبر:82332،www.qomnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین