پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با جابر انصاری بر ضرورت پیش گرفتن گفت‌وگو و مذاکره برای حل اختلافات تأکید و نقش عراق در نزدیک کردن دیدگاه‌های نیروهای منطقه به یکدیگر را تبیین نمود.

شعار سال: پس از سفر هفته گذشته به امارات عربی متحده و گفتگو با مقامات این کشور با حسین جابری انصاری، معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دربغداددیدار کرد.

حکیم در دیدار با جابر انصاری بر ضرورت پیش گرفتن گفت‌وگو و مذاکره برای حل اختلافات تأکید و نقش عراق در نزدیک کردن دیدگاه‌های نیروهای منطقه به یکدیگر را تبیین نمود.

در دیدار حکیم با ولیعهد دوبی در امارات عربی متحده نیز تحولات منطقه و رخدادهای عراق بررسی شد وچالشهای جاری در حوزه خلیج فارس و راهکارهای تعامل کشورهای منطقه برای جلوگیری از افزایش بی ثباتی و مهار آثار امنیتی زیانبار آن مورد گفتگو و تبادل نظرقرار گرفت.

کارشناسان سیاسی معتقدند با توجه به حضور «طحنون بن زاید آل نهیان»، مشاور امنیت ملی و «علی بن حماد الشامسی»، معاون دبیر شورای امنیت ملی امارات در این دیدار به احتمال زیاد محور گفتگوهای دو طرف بر بررسی تحولات امنیتی منطقه پس از حمله پهپادی نیروهای یمنی به تاسیسات نفتی عربستان سعودی و پیامدهای آن متمرکز بوده است‌.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نورنیوز، تاریخ 7 شهریور 98، کد مطلب: 896797: www.nournews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
دیدارهای بی نتیجه ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین