پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۹۱۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
وزیر کشور گفت: فردا در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، سند توسعه استان فارس رونمایی خواهد شد و در این سند وظایف دستگاه‌ها و زمانبندی اجرا مشخص شده است.

شعارسال: وزیر کشور گفت: فردا در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، سند توسعه استان فارس رونمایی خواهد شد و در این سند وظایف دستگاه‌ها و زمانبندی اجرا مشخص شده است.

 عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در بدو ورود به شیراز در جمع خبرنگاران گفت: یک ماه گذشته به دستور رئیس جمهور معین استان فارس شدم.

وی افزود: در همین راستا پیش از این معاون اقتصادی خود را به این استان فرستادم و سند توسعه استان آماده شد. سپس این سند به استحضار رئیس جمهور رسید و ایشان دستور اجرای آن را دادند.

وزیر کشور ادامه داد: فردا در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، این سند رونمایی خواهد شد، در این سند وظایف دستگاهها و زمانبندی اجرا مشخص شده است و با تلاش همه دستگاهها در زمانبندی تعیین شده کار را به اتمام خواهد رسید.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  فارس ،تاریخ انتشار: 10 مهر1398،کدخبر:13980710001196 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین