پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۹
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ۱۸۳ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

شعارسال: قاسم رحیمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل دفتر بازرسی استانداری اردبیل عنوان کرد: با بهره گیری از ظرفیت انجمن‌های صنفی و شوراها در حال حاضر ۱۸۳ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه ثبت الکترونیکی دادخواست و شکایت‌های کارگری گام رو به جلویی برای حمایت از کارگران است، افزود: با اجرای مناسب این اقدام و فراهم کرد بسترهای الکترونیکی لازم علاوه بر صرفه جویی در وقت به برقراری هر چه مناسب عدالت در روابط کارگران و کارفرمایان نیز کمک خواهد شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه رعایت قوانین را باید همواره در سرلوحه تمامی فعالیت‌ها قرار داد، یادآور شد: در اجرای قانون با هیچ فرد یا گروهی تعارف نداریم.

رحیمی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری بیش از هزار پرونده شکایت در حوزه کار بررسی شده و بر اساس مستندات ارائه شده کارگران و کارفرمایان صدور رأی انجام یافته است.

وی با تأکید بر رصد مستمر و قانونمند کردن فعالیت دهیاری‌ها، افزود: با طی کردن تشریفات قانونی به زودی کمیته بررسی تخلفات دهیاری‌ها تشکیل خواهد شد.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری نیز در این نشست عنوان کرد: به منظور قانونمند کردن فعالیت دهیاری‌ها کمیته‌ ویژه‌ای برای بررسی دقیق فعالیت‌های انجام یافته در این بخش با حضور نماینده اداره کار و رفاه اجتماعی تشکیل می‌شود.

کنعانپور یادآور شد: در انجام بازرسی‌ها به دنبال خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و رعایت قوانین بوده و در پی محکوم کردن افراد نیستیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14مهر1398 ، کدخبر: 4738185: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین