پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۵۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
مجید تخت‌روانچی، سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد در مجمع امسال سازمان ملل، هیئت ایرانی را در اجلاس سالانه‌ سازمان ملل به علت بیماری همراهی نکرد.وزیر امور خارجه ضمن توضیح درباره آخرین وضعیت مجید تخت‌روانچی تاکید کرد: ترور بیولوژیک آقای تخت روانچی را تکذیب می‌کنم.
شعار سال:مجید تخت‌روانچی، سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد در مجمع امسال سازمان ملل، هیئت ایرانی را در اجلاس سالانه‌ سازمان ملل به علت بیماری همراهی نکرد.

وزیر امور خارجه ضمن توضیح درباره آخرین وضعیت مجید تخت‌روانچی تاکید کرد: ترور بیولوژیک آقای تخت روانچی را تکذیب می‌کنم.

محمدجواد ظریف در توضیح آخرین وضعیت بیماری «مجید تخت‌روانچی» سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد، گفت: بعد از رفتن آقای تخت‌روانچی به نیویورک بیماری سرطان تشخیص داده شد، وی در ایران از بیماری خود خبر نداشت.

وی افزود: در صورتی که از بیماری ایشان قبل از عزیمت به نیویورک مطلع می‌شدیم، حتما درمان را در ایران شروع می‌کردیم اما در آمریکا بیماری وی تشخیص داده شد. دکتر ایشان نیز تاکید داشتند که فوری باید عمل شود.

ظریف در گفت‌وگو با خانه ملت ادامه داد: با توجه به نظر دکتر وی، جراحی در نیویورک انجام گرفت. آقای تخت روانچی در حال حاضر مراحل شیمی درمانی را پشت سر می‌گذارد.

وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره ترور بیولوژیک مجید تخت روانچی در نیویورک، گفت: موضوع ترور بیولوژیک آقای تخت روانچی را تکذیب می‌کنم، ایشان در حال درمان هستند.

مجید تخت‌روانچی، سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد در مجمع امسال سازمان ملل، هیئت ایرانی را در اجلاس سالانه‌ سازمان ملل به علت بیماری همراهی نکرد.

وی در حال حاضر در بیمارستانی در نیویورک بستری است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی فرارو،تاریخ انتشار:15مهر1398،کد خبر:413971،fararu.com
 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
از کجا میشه تشخیص داد ترور بیولوژیک هست یا نه؟ به نظرم ترور بیولوژیک خیلی مبحث پیچیده ایه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین