پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
یک پایگاه خبری محلی کهگیلویه و بویراحمدخبر از تغییر رئیس سازمان برنامه وبودجه استان فارس داده و دراین خصوص نوشته است : بر اساس شنیده ها از سوی یک منبع آگاه ، رئیس برنامه وبودجه استان کهگیلویه و بویراحمد به استان فارس میرود.

شعارسال: طی روزهای آینده دکتر حسن نوروزی رئیس فعلی برنامه وبودجه کهگیلویه و بویراحمد بعنوان رئیس سازمان برنامه وبودجه استان فارس منصوب و جایگزین ساسان تاجگردون برادر غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی میشود.

بر اساس همین گزارش ، ساسان تاجگردون به تهران میرود و در یکی از وزارتخانه ها و بعنوان معاون وزیر معرفی میشود.همچنین گفته شده یکی از معاونان سازمان برنامه وبودجه استان فارس ، رییس سازمان برنامه وبودجه استان کهگیلویه و بویراحمد میشود.

دکترحسن نوروزی از مدیران موفق سازمان برنامه وبودجه استانی در کشور بوده و بیش از شش سال در همین مسئولیت در کهگیلویه و بویراحمد مشغول خدمت بوده است.تاکنون مسئولین استان فارس از هرگونه اظهار نظری در این خصوص خودداری کرده اند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اول فارس، تاریخ انتشار: 19مهر1398 ، کدخبر: 15025: www.avalfars.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین