پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۶۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از توافق مجلس و قوه‌قضائیه برای راه‌اندازی سامانه ثبت دارایی‌ مسئولان در مجلس خبر داد.
شعار سال:نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از توافق مجلس و قوه‌قضائیه برای راه‌اندازی سامانه ثبت دارایی‌ مسئولان در مجلس خبر داد.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین اخبار از ایجاد شعبه‌ای در مجلس برای ثبت اموال و دارایی‌های نمایندگان مجلس در محل قوه‌مقننه، گفت: در جلسه مشترکی که اخیراً میان هیئت‌رئیسه مجلس با  قوه‌قضائیه داشتیم، قرار شد که پایگاهی از ثبت اموال و دارایی‌های نمایندگان مجلس در محل پارلمان ایجاد و راه‌اندازی شود.

وی افزود: در این جلسه ما از مسئولان قوه‌قضائیه برای ایجاد پایگاهی جهت ثبت اموال و دارایی‌های نمایندگان مجلس درخواست کردیم که علی‌رغم مشکلات فنی که برای آنها وجود داشت، با آن موافقت کردند.
نایب رئیس مجلس همچنین درباره زمان دقیق راه‌اندازی شعبه‌ای از ثبت اموال و دارایی‌های نمایندگان مجلس در مجل قوه‌مقننه، اظهار داشت: طبق توافقاتی که میان هیئت‌رئیسه مجلس و قوه‌قضائیه انجام شده، قرار است این پایگاه طی هفته آینده و با توجه به اینکه نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه‌شان به سر می‌برند و جلسات علنی تعطیل است، در مجلس نصب و راه‌اندازی شود.

مصری تصریح کرد: هیچ‌یک از نمایندگان مجلس به شفافیت اموال و دارایی‌هایشان اعتراضی نداشته‌اند؛ زیرا این طرح خود آنها بوده که علی‌رغم اینکه دو بار از سوی شورای نگهبان رد شده، با اصرار نمایندگان به مجمع تشخیص ارجاع و با کمی تأخیر تصویب شده است.

نایب رئیس مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در تمامی سطوح باید شفافیت وجود داشته باشد و معتقدم که شفافیت اموال و دارایی مسئولان موجب کاهش پرونده‌های قضایی و شکایات می‌شود.

شعار سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:30مهر1398،کد خبر: 2125108،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
خدا به این رئیس قوه قضائیه که برای زدون فساد در جامعه و بسط عدالت حرکت می کند طول عمر دهد
ناشناس
Netherlands
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
مگه دیوانه ان که دزدی های خودشونو رو کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین