پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۷۷۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
صفحه اینستاگرام "تاریخ ایران و جهان" به مناسبت یکم آبان‌ ماه، پستی با عنوان ‌"روایت آیت‌الله خامنه‌ای از رحلت مرموز آیت‌الله مصطفی خمینی" منتشر کرد.
شعار سال:صفحه اینستاگرام "تاریخ ایران و جهان" به مناسبت یکم آبان‌ ماه، پستی با عنوان ‌"روایت آیت‌الله خامنه‌ای از رحلت مرموز آیت‌الله مصطفی خمینی" منتشر کرد.

 امروز یکم آبان‌ ماه است؛ چهل و دو سال پیش در چنین روزی حضرت امام خمینی(ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی در فقدان حاج آقا مصطفی (فرزند بزرگوارشان) سوگوار شدند.

به همین مناسبت صفحه اینستاگرام تاریخ ایران و جهان، از صفحات وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللّه خامنه‌ای، پستی با عنوان "روایت آیت‌ اللّه خامنه‌ای از رحلت مرموز آیت‌ اللّه مصطفی خمینی" منتشر کرد.

در ادامه پست اینستاگرام مربوطه را مشاهده می‌کنید:
روایت آیت‌ اللّه خامنه‌ای از رحلت مرموز آیت‌ اللّه مصطفی خمینی

رهبر انقلاب: «فقدان مرموز آقای حاج آقا مصطفیٰ، دوستان او را بهت‌‌‌زده کرد؛ یعنی علاقه‌مندان -[امثال] ماها در مشهد- وقتی شنیدیم، واقعاً مثل آدمهایی که صاعقه‌زده هستند، یک چنین حالی دست داد؛ هم برای فقدان خود او که واقعاً  شخصیت عزیز و مغتنمی بود، هم برای اینکه برای امام چه پیش خواهد  آمد که این جوان را و این مرد را از دست داد.

لکن تصور نمی‌شد که این حادثه که برای دوستان این‌قدر سنگین است، بتواند یک چنین تلاطمی و موجی به وجود بیاورد؛ و به وجود آورد. همین‌که فرمودند امام که از الطاف خفیه الهی بود، واقعاً همین بود؛ و چه عظمتی میخواهد که یک پدر در مقابل یک چنین فقدانی، با این نگاه و از این منظر مسئله را ببیند، نه از منظر یک مصیبت، نه از منظر یک مسئله‌ی شخصی.» ۹۶/۷/۳۹‌

در سالروز درگذشت حاج‌آقا سیدمصطفی خمینی، در یکم آبان ۱۳۵۶ در نجف اشرف، مجموعه‌ای از تصاویر ناب از فرزند ارشد و بزرگوار امام امت تقدیم شما می‌شود. یادش گرامی باد.‌

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:1آبان 1398،کد خبر:7114685،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین