پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۸۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
رییس جمهور سوریه در بیانیه ای اعلام کرد ارتش این کشور در رویارویی با تروریسم توانمند است.
شعارسال: بشار اسد -- رئیس جمهور سوریه -- گفت: ارتش سوریه در رویارویی با تروریسم توانمند عمل کرد و قادر است که ریشه های این پدیده شوم را در سوریه و منطقه بخشکاند.

بشار اسد در پیامی به مناسبت هفتاد و یکمین سالروز تاسیس ارتش سوریه که در اختیار رسانه ها قرار گرفت افزود: دستاوردهای اخیر ارتش در جبهه های نبرد، هرگز اتفاقی نبوده، بلکه دلیلی بر توانمندی ارتش در جنگ علیه گروه های تروریستی است.

وی با اشاره به اینکه سوریه مرحله سرنوشت سازی از تاریخ خود را سپری می کند، مردم را به استقامت و ارتش سوریه را به مقاومت و پایمردی فراخواند تا در سایه پیروزی، آینده ای روشن برای کشورشان ترسیم کنند.

رئیس جمهور سوریه از ارتش این کشور به عنوان نهادی ریشه دار یاد کرد که از تاریخی باشکوه برخوردار است و در حماسه های دفاع از امنیت و حاکمیت این کشور همواره پیشرو بوده است.

بشار اسد از رشادت ها و جانفشانی های مردان ارتش سوریه در بحران این کشور که وارد ششمین سال خود شده ، تقدیر و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح سوریه همچنان در برابر جنگ نیابتی تروریست ها که براساس نقشه های سلطه طلبانه استعمارگران به سوریه یورش برده اند، مقاومت می کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395 ، کد خبر: ۵۷۱۵۷۸۶، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین