پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۴۹۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
عنایت الله رحیمی استاندار فارس گفت: آش نذری ٢٨ صفر بعنوان بزرگترین نذری در جهان اسلام تبدیل به برندی برای استان فارس شده است.
شعار سال:استاندار فارس گفت: آش نذری ٢٨ صفر بعنوان بزرگترین نذری در جهان اسلام تبدیل به برندی برای استان فارس شده است.

 عنایت الله رحیمی شامگاه شنبه در بازدید از محل پخت آش نذری ٨۶ تنی ٢٨ صفر در شیراز در میان خبرنگاران بیان کرد: در استان فارس شاهد برگزاری مراسم های مختلف مذهبی هستیم که این مراسم ها سابقه طولانی در شهر شیراز و استان فارس دارد.

وی افزود: بیش از ٢٠ سال است که اش نذری ٢٨ صفر در استان فارس به عنوان بزرگترین اش نذری در جهان اسلام در حال فعالیت مستمر است

عالیترین مقام استان فارس عنوان کرد: از جمله نکات جالب این مراسم حضور اقشار مختلف در کنار یکدیگر در کنار حضور افراد جوان و مسن در کنار یکدیگر است که این موضوع نشان دهنده انتقال فرهنگ خدمت به اهل بیت به نسل های آینده است.

او یادآور شد: بعد از گذشت ٢٠ سال اکنون اش نذری شیراز به عنوان یک برند در جهان معروف شده است و نام شیراز و استان فارس در عرصه های بین الملل زبان زد همه عاشقان اهل بیت است.

رحیمی عنوان کرد:با توجه به سابقه طولانی استان فارس در زمینه های فرهنگی برگزاری چنین اقداماتی نشان از جایگاه فرهنگی وسیع استان فارس است.

او افزود:حضور جوانان و برگزاری چنین مراسماتی در استان فارس بیانگر سرمایه‌گذاری اجتماعی – معنوی است البته این مراسم ها مروج  شئائر اسلامی و عاملی برای اتحاد و همدلی میان مردم است.

وی در خصوص تامین گاز برای این مجموعه نیز بیان کرد: با حضور مدیرکل گاز استان سعی شده تا مشکلاتی که در زمینه تامین گاز برای این مجموعه وجود دارد تا حدودی برطرف شود

استاندار فارس افزود: در تلاش هستیم تا سال آینده نیز نسبت به گاز کشی ایمن در این مجموعه اقدام شود تا در این زمینه نیز مشکلات موجود برطرف شود.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:5آبان1398،کد خبر:4756749،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین