پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۹۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹
استاندار البرز از آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان البرز خبر داد و گفت: در انتخابات پیش رو سد راه کسانی خواهیم شد که برای مطرح کردن خود وعده های واهی می دهند و با سیاه نمایی و تخریب به دنبال رای هستند.

شعار سال: دکتر عزیزالله شهبازی اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات، قانون بسیار صریح و روشن است و همچنین منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهور راهبردهای لازم را ارائه می دهد.

وی ادامه داد: ممکن است اختلاف سلیقه بین هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات وجود داشته باشد ولی نقطه مشترک تمامی دست اندرکاران انتخابات، برگزاری انتخاباتی همراه با آرامش، سلامت، امنیت و مشارکت بالا است.

شهبازی همچنین عنوان کرد: با بررسی انتخابات گذشته هیچ گونه ابهام و خطایی در برگزاری انتخابات ندیدم ولی به طور قطع در پایان هر انتخاباتی برخی افراد که به مقصود نرسیده اند، به دنبال حاشیه سازی و مقصر جلوه دادن دست اندرکاران برگزاری انتخابات هستند.

وی روند اقدامات و برنامه های هیات های اجرایی و نظارت و همچنین میزان آمادگی آنها برای برگزاری این رویداد مهم را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اکنون تمامی مسئولان نظام در یک کشتی نشسته و برای مقابله با دسیسه های نظام سلطه متحد و منسجم هستند.

استاندار البرز در ادامه خاطرنشان کرد: ما به عنوان کارگزاران نظام باید بستری را فراهم کنیم که مردم رونق تولید و اشتغال و ارتقاء امنیت را احساس کرده و با اعتماد و باور بیشتری در انتخابات پیش رو مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: طبق قانون و منویات مقام معظم رهبری، تاکیدات رئیس جمهور و دستورالعمل های ابلاغی وزارت کشور در انتخابات پیش رو هیچ گونه سو گیری نخواهیم داشت و انتخابات را با رعایت اصل بی طرفی برگزار خواهیم کرد.

نماینده ی عالی دولت در استان البرز همچنین از فرمانداران در شش شهرستان البرز خواست تا مراقب اعمال و رفتار خود باشند و در ارتباط تنگاتنگ با مردم از مشکلات و دغدغه های آنها آگاه شوند و نسبت به حل آنها اقدام کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اعضای هیات اجرایی انتخابات البرز افرادی دلسوز، انقلابی، جهادی و مکتبی هستند، اظهار امیدواری کرد که این نیروهای خدوم تا پایان راه همپا، همدل و منسجم باقی بمانند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 6 آبان 98، کد مطلب: 916931: www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
ما به عنوان کارگزاران نظام باید بستری را فراهم کنیم که مردم رونق تولید و اشتغال و ارتقاء امنیت را احساس کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین