پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۱۱۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۶
مدیرعامل شرکت فراورده‌های تزریقی و دارویی ایران از عرضه دستکم دو محصول قطره چشمی جدید به بازار توسط این شرکت تا پایان امسال خبر داد.

شعارسال: ایرج فرهادی افزود: شرکت فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران خوشبختانه روند موفقیت خود را طی می‌کند. به نظر می‌رسد تا پایان امسال بتوانیم 2 محصول چشمی جدید را تولید کنیم. اطلاعات این 2 محصول در حال آماده شدن است و مراحل پایداری را طی می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که این محصولات تا پایان امسال تولید و به بازار عرضه شوند.

وی افزود: همچنین در کنار این موارد روی سرم‌های مختلف از جمله سرم پتاسیم کلراید کار می‌کنیم که پتاسیم در سدیم کلراید است. این محصول در مرحله صدور پروانه قرار دارد و امیدواریم طی یک ماه آینده وارد بازار شود.

مدیرعامل شرکت فراورده‌های تزریقی و دارویی ایران گفت: در حال حاضر به دنبال خرید یک دستگاه فیلینگ هستیم. خوشبختانه مذاکره خوبی با تولیدکننده خارجی آن داشتیم و امیدواریم این مذاکرات به نتیجه برسد. پیشنهادات ما مورد قبول دوستان بود و به نظر می‌رسد به زودی توافق‌نامه مشترکی به امضا برسد.

فرهادی با اشاره به آخرین وضعیت بازار سرم نیز اظهار کرد: خوشبختانه بازار با کمبود سرم مواجه نیست زیرا تمامی شرکت‌ها با تمام توان در حال تولید هستند و شرکت‌هایی که از ما پشتیبانی می‌کنند، عملکرد خوبی داشته‌اند، مانند شرکت پتروشیمی که به موقع پلی پروپیلن را تولید و در اختیار ما قرار داد. همچنین اماکن درمانی امروز مصارف خود را بهینه کرده‌اند. به نظر می‌رسد مشکلی در زمینه سرم وجود نداشته باشد و اگر در منطقه‌ای سرم کم باشد در صورت اعلام به ما سعی می‌کنیم تامین آن انجام شود.

وی ادامه داد: قطره‌های چشمی اشک مصنوعی آرتیپیک و انواع سرم‌ها را در حد توان و به صورت 24 ساعته تولید می‌کنیم.

به گفته فرهادی پیش‌بینی تولید برای سال جاری 48 میلیون عدد سرم است که قابل تحقق خواهد بود.

او با اشاره به جلسه اخیر سرم‌سازان با مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: جلسه خوبی برگزار شد و توانستیم مسائل خود را بیان کنیم. دکتر مهرعلیان به عنوان مدیرکل دارو پشتیبانی کافی از ما داشتند. خوشبختانه افرادی که امروز در راس کار قرار دارند، حامیان خوبی هستند و از آنها تشکر می‌کنیم. می‌دانید که در ارزیابی که توسط سازمان بورس و اوراق بهادار (در سال مالی 97) انجام گرفت شرکت فراورده‌های تزریقی و دارویی ایران جزء 40 شرکت برتر در میان 500 شرکت بورسی از نظر شفافیت مالی انتخاب شد.

مدیرعامل شرکت فراورده‌های تزریقی و دارویی ایران افزود: خوشبختانه برای یک سال آینده مواد اولیه موردنیاز را تامین کرده‌ایم. همچنین از نظر قطعات یدکی نیز با توجه به تحریم‌ها به روش‌های مختلف موارد موردنیاز را تامین کرده‌ایم و امیدواریم پس از این هم بتوانیم نیاز خود را تامین کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فانا، تاریخ انتشار: 4آبان1398 ، کدخبر: 22907: phana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین