پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۵۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
یک نماینده مجلس گفت: درست است که مردم با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می‌کنند و حق مردم این نیست که شرایط اقتصادی کشور این باشد ولی مردم واقعا پایبند نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشتیبان نظام هستند.
شعارسال: صدیف بدری درباره انتقاد به دولت و دیپلماسی دولت از سوی برخی اشخاص و جناح‌ها به بهانه عدم موفقیت در برجام و در پاسخ به این سوال که مبنای این انتقادات چیست؟ گفت: به نظر من تعامل با دنیا تا زمانی که منافع ملی‌مان تامین شود خوب است اما آنچه که باعث شده بیشتر به دولت نقد وارد شود این است که تمام داشته‌ها را نباید به سیاست خارجی یا مذاکره گره بزنیم. از داشته‌های داخلی نباید غفلت کنیم.
 
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در موضوع اقتصادی نباید مسائل را به برجام گره بزنیم. یعنی فکر نکنیم که برجام ناجی اقتصاد کشور خواهد بود. تاکنون کشورهای خارجی ازجمله کشورهای آمریکایی و اروپایی ثابت کرده‌اند که قابل اعتماد نیستند. نقدی که به نظر من وارد است این است که نباید دولت فقط متکی به موضوع برجام باشد.
 
نماینده مردم اردبیل اظهار داشت: در کنار موضوع برجام که بالاخره زمانی تصویب شد باید به توانمندی‌های داخلی متکی می‌شدیم و باید پیش‌بینی این را می‌کردیم که آمریکا روزی یک طرفه از برجام خارج خواهد شد، همانطوری که خارج شد.
 
عضو فراکسیون تمدن نوین اسلامی یادآور شد: به نظرم ما در طول دولت یازدهم و دوازدهم از داشته‌های داخلی غفلت کردیم و به توانمندی‌های داخلی بها ندادیم و همه داشته‌های خود را در کاسه برجام گذاشتیم و چیزی که نباید اتفاق می‌افتاد، اتفاق افتاد. نقد ما به برجام و سیاست‌های خارجی آقای روحانی همین است.
 
بدری تصریح کرد: اگر در کنار موضوع برجام به توانمندی‌های داخلی متکی می‌شدیم و اقتصاد مقاومتی به معنای خاص خودش و به طور واقعی برنامه‌ریزی می‌کردیم طبیعتا این مشکلات ما کمتر می‌شد.
 
وی در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره پرشور بودن انتخابات امسال چیست؟، گفت: انتخابات پرشور خواهد شد. درست است که مردم با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می‌کنند و حق مردم این نیست که شرایط اقتصادی کشور این باشد ولی مردم واقعا پایبند نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشتیبان نظام هستند.
 
نماینده مردم اردبیل گفت: تمام راهپیمایی‌هایی که در طول سالیان گذشته داشته‌ایم روز به روز پرشکوه‌تر برگزار می‌شد. به نظر من مردم پرشور در انتخابات شرکت می‌کنند. مسئولان هم اعم از دولت و مجلس باید عنایت جدی به رفع مشکلات اقتصادی کشور داشته باشند. باید همت مضاعف و بیش از گذشته را داشته باشیم ولی مردم حضور پرشوری خواهند داشت.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 16 آبان  1398 ، کدخبر: 830948 ، www.ilnanews.ir
 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
0
0
کیه که به این حرفا گوش بده بله که حق مردم نیست راهکار چیه این همه گلایه اری راهکار کجاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین