پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۶۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک و میلیاردر معروف آمریکا از قصد خود برای ورود به کارزار رقابت انتخاباتی دموکرات‌ها خبر داد. این میلیاردر ۷۷ ساله، در گام نخست از ایالت آلاباما برای رقابت‌های مقدماتی ثبت نام کرده است.

شعار سال: مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک و میلیاردر معروف آمریکا از قصد خود برای ورود به کارزار رقابت انتخاباتی دموکرات‌ها خبر داد.

اگرچه بلومبرگ ماه‌ها پیش در گفت‌وگو با برخی شبکه‌های خبری از احتمال ورود به این کارزار برای رقابت با دونالد ترامپ خبر داده بود اما اکنون به نظر می‌رسد او به این نتیجه رسیده است که داوطلبان فعلی دموکرات از توانایی کافی برای کنار زدن ترامپ برخوردار نیستند.

این میلیاردر ۷۷ ساله، در گام نخست از ایالت آلاباما برای رقابت‌های مقدماتی ثبت نام کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس شامگاه پنج شنبه به نقل از هووارد ولفسان مشاور بلومبرگ نوشت شهردار پیشین نیویورک نگران است که داوطلبان فعلی دموکرات در موقعیت خوبی برای مبارزه کردن با ترامپ نیستند.

این رسانه، معتقد است بلومبرگ چالش ایدئولوژیک جدی برای جو بایدن معاون اول اوباما است که از خود چهره‌ای معتدل به نمایش گذاشته است.

از سوی دیگر رسانه‌های میلیاردرهایی که روابط عمیقی با وال استریت دارند می‌توانند علیه داوطلبانی همچون الیزابت وارن و برنی سندرز اقدام کنند که شعارهایی علیه درآمدهای نابرابر و مالیات ثروتمندان آمریکایی سرمی‌دهند.

جو بایدن، برنی سندرز، الیزابت وارن، پته بوتیجیج، کاملا هریس، جولیان کاسترو و کوری بوکر بخشی از داوطلبان دموکرات هستند که در نظر سنجی‌ها رتبه‌های بیشتری به دست آورده‌اند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری انتخاب ، تاریخ انتشار 17 آبان    98، کد خبر:   511262،  www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
0
0
دموکرات های آمریکا عزمشان را برای بیرون کردن ترامپ از کاخ سفید جزم کردند که ایشالا موفق میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین