پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۶۹۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: از ۴۴ دستگاه آسانسور شناسایی شده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تنها ۲۰ دستگاه موفق به اخذ تائیدیه ایمنی شده اند.

شعار سال: محمودرضا نیازی اظهار داشت: تمامی آسانسورهای برقی - کششی مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند برهمین مبنا به منظور ارتقای سطح سلامت و ایمنی شهروندان این اداره کل برای مرتبه دوم اقدام به بازرسی از تمامی آسانسورهای نصب شده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان به صورت رایگان، خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در این طرح تعداد ۴۴ دستگاه آسانسور شناسایی شده بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان کرمانشاه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، افزود: اداره کل استاندارد استان درصدد است با تعامل سازنده و ارائه مشاوره های فنی به این مراکز، در جهت حفظ سلامت و ایمنی شهروندان نسبت به استاندارد سازی این آسانسورها اقدام کرده تا از حوادث ناگوار جلوگیری به عمل آید.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: در این مرحله از بازرسی‌ ها، عدم انطباق آسانسورهای نصب شده به مدیران مراکز درمانی گزارش خواهد شد و آنها مکلف به رفع نواقص و استاندارد سازی آسانسورها خواهند بود، در غیر این صورت با بروز هرگونه حوادث، مسئولیت پاسخگویی بر عهده مدیران مراکز مربوطه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد، آسانسورهای دارای تاییدیه ایمنی در تمامی ساختمان‌ها ماهیانه توسط ذینفعان مکلف به انجام سرویس‌های نگهداری طی قرار داد با شرکت‌های نصاب مجاز هستند.

وی عنوان کرد: مالکین و بهره برداران از آسانسورها به منظور اطمینان از تایید اصالت گواهینامه ایمنی آسانسور می‌توانند نسبت به ارسال شناسه‌ی ملی درج شده در داخل کابین به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ اقدام کنند، همچنین هرگونه شکایت را از طریق سامانه گویای ۱۵۱۷ در طول شبانه روز و یا شماره تلفن کشوری ۴۵۱۷ به اطلاع این اداره کل رسانند.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ارزیابی انجام شده قبلی، از ۴۴ دستگاه آسانسور شناسایی شده در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان کرمانشاه تنها ۲۰ دستگاه حداقل یکبار موفق به اخذ تائیدیه ایمنی شده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 14 مهر 98، کد مطلب: 4764209: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین