پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۸۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کمبود احتمالی دارو به دلیل تحریم‌ها است، گفت: دولت از نظر تامین منابع ارزی برای دارو کمک‌های لازم را انجام می‌دهد.
شعارسال: یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کمبود احتمالی دارو به دلیل تحریم‌ها است، گفت: دولت از نظر تامین منابع ارزی برای دارو کمک‌های لازم را انجام می‌دهد.
 
حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به برخی انتقادات درباره کمبود اقلام دارویی، اظهار کرد: واردات داروهای خارجی با مشابه تولید داخل به کشور ممنوع است، ممکن است یکسری داروها در فارماکوپه ایران نباشد که این را هم وزارت بهداشت تعریف کرده مبنی بر این‌که داروهای مورد نیاز کشور چه چیزهایی بوده و کدام دارو در فارماکوپه وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: البته اگر پزشکی وجود برخی اقلام دارویی خارجی را خواستار شود این تقاضا در کمیته‌ای در سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت تشخیص ضرورت مجوز لازم داده شود.
 
این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در عین حال گفت: البته ما در برخی اقلام دارویی کمبود داریم ولی این طور نیست که اصلا در کشور وجود نداشته باشد.
 
شهریاری در پایان با بیان این‌که تحریم‌ها دست وزارت بهداشت نیست، اظهار کرد: مشکلی در تامین اعتبارات برای دارو وجود ندارد مشکل تحریم‌ها است که گاهی اذیت می‌کند وگرنه دولت از لحاظ منابع ارزی کمک‌های لازم را انجام می‌دهد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا   ،تاریخ انتشار:   17آبان 1398،کدخبر:   www.isna.ir  ،98081709744
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
متاسفانه دارو ها خیلی کم یاب شده
و یه جورایی بازار سیاه راه افتاده واسه برخی داروها
وزارت بهداشت باید جدی تر وارد بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
فقط شعار دارید می دید، اونهم به بدترین شکل ممکن. برید ببینین زاتیدن توی بازار هست یا نه؟ برید ببینید وقتی زاتیدن ایرانی مصرف می کنید، چه بلایی سر بیمار میاد؟ برید نفس تنگی بیمار را با توجه به کمبود داروی موثر ببینید؟ برید گریه کردن و اشک مخفی یک پدر رو موقع بریده بریده نفس کشیدن فرزندش ببینید و ... بعد بیاید از هر اراجیفی که میل تون می کشه، حرف بزنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین