پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۸۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی مجلس خبرگان تشکیل سه کارگروه ویژه برای پیگیری فرامین امام خامنه‌ای تشکیل می‌دهد.

شعار سال: دومین جلسه کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، تشکیل شد. در این جلسه که حدود 4 ساعت به طول انجامید و کلیه اعضای آن حضور داشتند موضوع تشکیل کمیته‌های فرعی این کمیسیون و نیز اهم مباحث داخلی و منطقه‌ای از جمله موضوع آسیبهای فضای مجازی، عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از مجلس خبرگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برپایه این گزارش، در این جلسه مصوب شد پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مطالبه گری مجلس خبرگان، سه کارگروه ویژه متشکل از اعضای کمیسیون و با محوریت مباحث اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، تشکیل شود تا با رصد موضوعات مرتبط و طرح در جلسات کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی و نیز اجلاس رسمی مجلس خبرگان، از مسئولان ذیربط دعوت به عمل آورده و راه حلهای مناسب را جهت پیگیری مشکلات جاری کشور و رفع کاستیها ارائه کنند.

کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی مجلس خبرگان رهبری که 11 عضو دارد یکی از مهم ترین کمیسیونها و به منزله اتاق فکر این مجلس است و ریاست آن بر عهده حجت الاسلام و المسلمین عبدالمحمود عبداللهی می باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 14 مرداد 95 ، کد مطلب: 1148708: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین