پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۸۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۷
دومین نمایشگاه بزرگ کتاب کیش با مشارکت ۲۸۱ ناشر داخلی و خارجی در تالار شهر کیش برپا شد.

شعارسال: نمایشگاه کتاب کیش صبح جمعه در فضایی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع با مشارکت ۲۲۱ ناشر مطرح داخلی و ۶۰ ناشر خارجی برگزار شد. ۱۳ هزار و ۸۵۰ عنوان کتاب به تعداد ۱۱۳ هزار و ۶۳۳ جلد در دومین نمایشگاه بزرگ کتاب به نمایش گذاشته شد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی کیش  با اشاره به برگزاری ۱۵نمایشگاه کتاب در استان های کشور تاکید کرد: در نمایشگاه امسال ۱۵۰ میلیون تومان بن تخفیف از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۱۵۰ میلیون تومان بن از سوی سازمان منطقه آزاد کیش به خریداران تخصیص داده شده است و با تخفیف ۵۰ درصدی در مبالغ ۲۵، ۵۰ و ۷۵ هزار تومان از ۴ تا ۱۰ آبان به صورت آن لاین از طریق تارنمای bon.tib.irو در غیر اینصورت در روزهای برگزاری نمایشگاه از طریق باجه های بانک شهر در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

پورعلی تاکید کرد: این تخفیفات برای گردشگران تا ۲۰ درصد در نظر گرفته شده که با ارائه کارت ملی قابل دریافت است و متقاضیان می توانند از طریق تارنمای مذکور نسبت به خرید بن ویژه اقدام کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه سال گذشته ۲۲ هزار نفر از نمایشگاه سال گذشته دیدن کردند و شاهد استقبال خوبی از کیشوندان بودیم گفت:در نخستین دوره این نمایشگاه ، نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان کتاب خریداری شد و بسته های کتاب به ارزش ۴۰ میلیون تومان از سوی این نمایشگاه به مدارس کیش اهدا شد.

وی افزود: نقد و بررسی کتب مختلف، رونمایی از کتاب، مسابقات متنوع فرهنگی، نقاشی، برنامه شبانه ویژه کودکان همراه با قصه­ گویی موزیکال و بازدید دانش آموزان از نمایشگاه، برپایی غرفه های هوش، ایجاد اتاق خبر، استادیو رسانه ملی، غرفه تکنولوژی، خلاقیت، و اهدای جوایز به شرکت کنندگان برنامه های جانبی دومین نمایشگاه کتاب کیش است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره بر لزوم گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی گفت: حوزه کتاب در جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است و برای گسترش آن باید چند سیاست را دنبال کنیم که یکی از این سیاست ها مردمی کردن امر کتاب و تامین منابع و ایجاد انگیزه است.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب را بهترین شیوه برای اجرای این سیاست برشمرد و گفت: حضور مردم و استفاده از تخفیف اعمال شده برای خرید کتاب، یکی از راه های مردمی شدن و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

حمایت از ناشران و مولفان و نویسندگان در جزیره ،حمایت از تولید کتاب، به روز رسانی منابع کتاب،انجام تبلیغات به منظور شناساندن کتاب های مناسب برای اقشار مختلف، افزایش اعتبارات نمایشگاه با جلب مشارکت بخش خصوصی،با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و نرخ مطالعه و بهبود نحوه گذران اوقات فراغت کیشوندان از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17آبان1398  ، کدخبر: 4766213، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
حضور مردم و استفاده از تخفیف اعمال شده برای خرید کتاب، یکی از راه های مردمی شدن و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
ما باید بیشتر مردم رو به کتابخوانی تشویق کنیم و سواد جامعه رو افزایش بدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین