پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۸۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان لرستان در بیانیه‌ای در واکنش به سخنان اخیر رییس جمهور آورده است: آقای رییس جمهور شما از کدام فتح بازگشته اید؟! از فتح برجام؟ از فتح رفع بیکاری؟ از فتح دلار‌های برباد رفته در دولت شما؟ از کدام فتح برگشته اید که به مثابه فاتحان رومی در برابر شما سریر خونین رنگ می‌گسترانند!

شعار سال: در این بیانیه آمده است:آقای رییس جمهور جناب روحانی سخنان صریح و غیر معقول شما را در جمع مردم شریف یزد شنیدیم، اما قبل از آن چیز‌هایی هم دیدیم که چهره حقیقی اشراف پرور دولت را برایمان بیش از پیش اشکار کرد. ما دیدیم که چگونه در مراسم استقبال از شما در فرودگاه‌های یزد و رفسنجان با فرش قرمز، سایه‌بان‌های تشریفات رسمی، مارش نظامی و بقیه حواشی بی مقدارش ما را یاد مردی انداخت که رقیب شما بود و جستجو کردیم در هیچ تصویری از سفر‌های استانی اش فرش قرمزی زیر قدم هایش نگسترانده بودند! اما شما به‌عنوان رییس جمهور ۲۴ میلیونی به‌عنوان کسی که با شعار اعتدال کابینه دولتش را بست همین فرد را که اکنون ریاست دستگاه قضاست مورد هجمه نابجا قرار می‌دهید.
امیدواریم این به زعم خودتان نقد که البته مغرضانه بوده است ربطی به اوین نشین شدن اخوی جناب عالی یا دادگاهی کردن دختر همیشه وزیر کابینه‌تان نداشته باشد! هرچند از شما انتطار داشتیم از فعالیت‌های ضد فساد دستگاه قضا حمایت می‌کردید، ولی نه تنها حمایت نکردید بلکه با بداخلاقی این فعالیت‌ها را مورد هجمه قرار دادید.

اینکه مردم یزد در استقبال خادم ملت باید بین میله‌ها و مامورین انتظامی منتظر بمانند تا شما نزول اجلال کنید فلسفه حقیقی فرش قرمز را بهتر نشان می‌دهد!

آقای رییس جمهور شما از کدام فتح بازگشته اید؟! از فتح برجام؟ از فتح رفع بیکاری؟ از فتح دلار‌های برباد رفته در دولت شما؟ از کدام فتح برگشته اید که به مثابه فاتحان رومی در برابر شما سریر خونین رنگ می‌گسترانند! البته این استعاره‌ای بیش نیست، چون نه ما فتحی دیده ایم و نه شما مدال فتحی بر سینه دارید گرچه که مدال‌های دروغین بر سینه تیم مذاکره کننده تان می‌زنید!

اقای روحانی از دری اصفهانی عضو تیم مذاکره کننده تان چه خبر؟ از سید امامی و تیم محیط زیستی جاسوس چه خبر؟

این چه تمایزی است که تلاش می‌کنید تا بر آن تاکید کنید؟! این چه منیتی است که در اعلام برنامه‌های سفر استانی می‌گویید که پنجاه طرح ملی به دست «من» افتتاح خواهد شد. اسلاف شما در چنین مواقعی یا فاعل جمله را حذف می‌کردند یا از عبارتهایی، چون «بنده» و «حقیر» استفاده می‌کردند، حتی خود شخص آیت الله!

آقای رییس جمهور افتخار دیار یزد محمد خاتمی است؟! افتخار این جغرافیای به رنگ خشت شهدای هشت سال دفاع مقدس، جانبازان و شهدای دفاع از حرم، چون سید رضا حسینی، سید مرتضی حسینی، سید غلامحسین موسوی، سید مهدی سادات و سید سردار موسوی هستند؛ نه آن کسی که تن ملت از تکرار هایش درد می‌کند! افتخار یزد همان کسانی هستند که در چنگال فشار معیشتی به تنگ آمده اند به شما غم نان خود را می‌گویند، اما شما نه تنها فکری برای حل معضلات آن‌ها نمی‌کنید بلکه پاسخی دور از ادب به آن‌ها می‌دهید!

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد استان لرستان ضمن بیان همدردی با اقشار ضعیف و مستضعف جامعه بیان می‌دارد این گونه سخنرانی‌ها چیزی جز کاشتن تخم نفاق در جامعه و دو قطبی سازی فضای جامعه در پی نخواهد داشت.
آقای رییس جمهور به شما هشدار می‌دهیم مسیرتان را اصلاح کنید. مبادا که به سرگذشت رییس جمهوری طرد شده از سوی ملت دچار شوید. باید به‌عنوان بند آخر از بیانیه خود اعلام کنیم که جناب رییس جمهور شرایطی که شما در آن قرار دارید اصلا شرایط خوبی نیست و از نشانه‌های خوب نبودنش همین بس که نمایندگان لیست امید مجلس (محمود صادقی) و حتی تئوریسین سیاسی اصلاح طلب (صادق زیبا کلام) از حرف‌های شما برائت می‌جویند و حقیقتا برای رییس جمهور ۲۴ میلیونی یک ملت این وضعیت درد آور است و امید است با تغییر در استراتژی‌های گفتمان خودتان شاهد چنین افعال و اقوالی از جانب شما تا سال ۱۴۰۰ نباشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت میرملاس، تاریخ 22 آبان 98، کد مطلب: 107740: www.mirmalas.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
0
همه به نوعی آمدند ضربه ای محکم تر از بقیه به کشور زدند و رفتند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین