پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تایید این خبر به خبرنگار مهر، گفت: با توجه به شرایط جوی استان فارس، برگزاری نمایشگاه کتاب امکان پذیر نیست و این نمایشگاه که کمتر از یک هفته به برپایی آن مانده است، برگزار نخواهد شد.

شعار سال: نمایشگاه کتاب استان فارس به دلیل شرایط جوی لغو شد.

نمایشگاه کتاب استان فارس لغو شد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تایید این خبر گفت: با توجه به شرایط جوی استان فارس، برگزاری نمایشگاه کتاب امکان پذیر نیست و این نمایشگاه که کمتر از یک هفته به برپایی آن مانده است، برگزار نخواهد شد.

این در حالیست که طرح پاییزه کتاب در استان فارس از روز پنجشنبه ۲۳ آبانماه جاری در حالی آغاز بکار کرده که علاقه مندان می توانند کتابهای مورد نیاز خود را با ۳۰ درصد تخفیف تهیه کنند.

پیشتر اعلام شده بود که نمایشگاه کتاب استان فارس از ۳ تا ۹ آذرماه برگزار خواهد شد و پایگاه اینترنتی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران که مجری برپایی نمایشگاه های استانی است، اعلام کرده بود، «ناشران منتخب شیراز و بیرجند بار کتب خود را شنبه ۲۵ آبان ماه به باربری تحویل دهید».

 در استان فارس ۳۷ کتابفروشی به طرح پاییزه فروش کتاب پیوستند که اغلب در شیراز هستند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:27آبان1398،کد خبر:4774973،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
برای این شلوغی ها بود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین