پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۸۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
فریدون همتی استاندار هرمزگان از برنامه ریزی و طراحی جهت احداث هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی با هدف نوسازی بافت فرسوده در محلات اسلام آباد و گلکنی بندرعباس خبر داد.

شعار سال: استاندار هرمزگان از برنامه ریزی و طراحی جهت احداث هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی با هدف نوسازی بافت فرسوده در محلات اسلام آباد و گلکنی بندرعباس خبر داد.

فریدون همتی شب گذشته(۲۹ آبان ماه) در نشست شورای مسکن استان هرمزگان، عنوان کرد: چهار هزار و ۴۶۵ واحد مسکن مهر توسط ۱۴ تعاونی در هرمزگان در حال احداث است که بیش از دو هزار واحد از این تعداد تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: همه دستگاه های مربوطه با رفع مشکلات این واحدهای باقی مانده، تلاش کنند تا این واحدهای مسکونی به سرعت تکمیل شوند.

استاندار هرمزگان به طرح اقدام ملی ساخت مسکن اشاره کرد و افزود: در فاز اول اجرای این طرح در هرمزگان سه هزار نفراز متقاضیان ثبت نام می شوند.

همتی تصریح کرد: مجموعه هایی از سوی وزارت راه و شهرسازی برای ساخت این واحدهای مسکونی انتخاب شده اند و در کنار آن در استان از ظرفیت تعاونی های موفق در زمینه ساخت مسکن نیز استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید زمین های خود در شهرهای مختلف استان را اعلام کنند تا جهت اجرای طرح ملی ساخت مسکن مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین خود دستگاه های اجرایی و سازمان ها نیز می توانند از طریق تعاونی های مسکن خود در این طرح مشارکت داشته و برای کارکنان فاقد مسکن خود اقدام به ساخت مسکن کنند.

همتی به برنامه ریزی و طراحی صورت گرفته جهت احداث هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی با هدف نوسازی بافت فرسوده در محلات اسلام آباد و گلکنی بندرعباس اشاره کرد و گفت: شهرداری بندرعباس در این زمینه مطالعات و طراحی خوبی را جهت احداث مسکن و ایجاد فضای سبز و یک دریاچه زیبا در این محلات انجام داده تا شاهد نوسازی بافت فرسوده در این منطقه باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین از مردم محله چاهستانی های بندرعباس می خواهیم تا مشارکت بیشتری را برای نوسازی واحدهای مسکونی خود داشته و یا خود برای ساخت مسکن اقدام کنند و یا با توسعه گرها برای ساخت و نوسازی مسکن خود توافق داشته باشند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:30آبان1398،کد خبر:98083019394،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
همچنین خود دستگاه های اجرایی و سازمان ها نیز می توانند از طریق تعاونی های مسکن خود در این طرح مشارکت داشته و برای کارکنان فاقد مسکن خود اقدام به ساخت مسکن کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین