پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
علی اکبری، رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به بودجه دانشگاه و شفافیت مالی گفت: بودجه دانشگاه ایلام همچون سایر دانشگاه‌های کشور، مصوب هیئت امناست و برابر قانون تمام مصوبات این هیئت باید در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه بارگذاری شود و از این طریق شفافیت مالی صورت گیرد.

شعارسال: رئیس دانشگاه ایلام گفت: ما همواره بر مدیریت در اتاق شیشه‌ای تاکید داشته‌ایم و تمامی امور مالی دانشگاه به صورت قانونی صورت می‌گیرد و هیچ چیز محرمانه‌ای نداریم.
 
علی اکبری، رئیس دانشگاه ایلام  با اشاره به بودجه دانشگاه و شفافیت مالی گفت: بودجه دانشگاه ایلام همچون سایر دانشگاه‌های کشور، مصوب هیئت امناست و برابر قانون تمام مصوبات این هیئت باید در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه بارگذاری شود و از این طریق شفافیت مالی صورت گیرد.
 
اکبری اضافه کرد: بودجه دانشگاه و اصلاحیه آن در قالب عملکرد هر ساله به تصویب هیئت امنای دانشگاه می‌رسد و پس از بارگذاری آن در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه وارد مرحله اجرایی می‌شود. این مصوبات با هدف شفاف سازی مالی صورت می‌گیرد چرا که دانشگاه نباید هیچ هزینه‌ای خلاف مصوبات متحمل شود.
 
رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه نحوه تخصیص بودجه دانشگاه از این طریق در معرض عموم قرار می‌گیرد، ادامه داد: مصوبات و صورتجلسات هیئت امنای دانشگاه در این زمینه در بخش هیئت امنای پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه ایلام بارگذاری شده و قابل دسترسی است.
 

 
وی با اشاره به اینکه بودجه مصوب و اصلاحیه‌های آن در قالب عملکرد، هر دو باید به تصویب هیئت امنای دانشگاه برسد، ابراز کرد: این شفاف سازی در زمینه مصوبات شورای فرهنگی دانشگاه نیز صورت می‌گیرد و هیچ چیز محرمانه‌ای در این زمینه وجود ندارد.
 
دبیر هیئت امنای دانشگاه ایلام اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند در جریان ریز جزئیات مصوبات شورای فرهنگی دانشگاه ایلام قرار گیرند و در این زمینه محدودیتی نداریم و حتی مسئولان تشکل‌ها امکان حضور در جلسات این شورا را دارند.
 
وی اذعان کرد: ما همواره بر مدیریت در اتاق شیشه‌ای تاکید داشته ایم و تمامی امور مالی دانشگاه به صورت قانونی صورت می‌گیرد و هیچ چیز محرمانه‌ای نداریم.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری    دانشجو ،تاریخ انتشار:    3  آذر 1398،کدخبر:806799    ،www.snn.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
این مصوبات با هدف شفاف سازی مالی صورت می‌گیرد چرا که دانشگاه نباید هیچ هزینه‌ای خلاف مصوبات متحمل شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین