پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم پرهیزکار آیت‌الله حاج سیدابوالفضل میرمحمدی را تسلیت گفتند.متن پیام رهبر انقلاب اسلامی در مطلب زیر آمده است.

شعار سال:حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم پرهیزکار آیت‌الله حاج سیدابوالفضل میرمحمدی را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم پرهیزکار آیةالله آقای حاج سیدابوالفضل میرمحمدی رحمةالله‌علیه را به خاندان مکرم و فرزندان محترم و دیگر بازماندگان و به همه‌ی ارادتمندان و دوستان ایشان تسلیت عرض میکنم. این عالم بزرگوار عمر با برکتی را با نزاهت و سلامت نفس گذرانیده و در دوران جمهوری اسلامی منشأ خدمات بوده‌اند، سالها نمایندگی در مجلس خبرگان و عضویت در شورای عالی قضائی و نیز اشتغال در دانشگاه در شمار مسئولیتهای ایشان بود. از خداوند متعال مغفرت و رحمت و حشر با اجداد طاهرین را برای ایشان مسألت مینمایم.
سیّدعلی خامنه‌ای
۳ آذر ۱۳۹۸

پیام تسلیت در پی درگذشت آیت‌الله سیدابوالفضل میرمحمدی

همچنین مراسم بزرگداشت آن مرحوم از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ پس از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی رحمه‌الله حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود. 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای،تاریخ انتشار:4آذر1398،کد خبر: 44238،farsi.khamenei.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین