پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۶۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
فرماندار خرمشهر گفت: طبق شواهد موجود، آتش سوزی مجتمع از طریق اتصال برق بسیار محتمل است.

شعارسال: کورش مودت ، در خصوص علت آتش سوزی مجتمع بزرگ تجاری اروند خرمشهر، اظهار کرد: بر اساس مدارک و مستندات موجود، نیروی انتظامی از همان ساعات اولیه در محل حاضر بوده و با بررسی های انجام شده انباری که آتش سوزی از آن آغاز شده بود، قفل بوده است.

او با بیان اینکه فیلم های ضبط شده دوربین های مدار بسته مورد بازبینی قرا گرفت، گفت: طبق بازبینی تصاویر موجود، مسوول انبار نیم ساعت قبل از حادثه پس از صرف شام، ضمن قفل درب، انبار را ترک کرده و پس از آن هیچ کس به انبار محل حادثه تردد نداشته است.

فرماندار خرمشهر با رد برخی شایعات و فرضیه های مطرح شده، افزود: تا کنون طبق شواهد موجود، آتش سوزی مجتمع از طریق اتصال برق بسیار محتمل است و برای اعلام نتیجه کارشناسی، تحقیقات نهایی در درست بررسی است که پس از حصول متعاقبا اعلام می شود.

معاون استاندار خوزستان بیان کرد: به غیر از انبارها، حدودا 30 درصد بازار نیز دچار خسارات ناشی از آتش سوزی شده اما خوشبختانه مجموعه بازار و انبارها از سوی مدیریت مجتمع بیمه شده و برخی از واحد های تجاری نیز توسط خود صاحبان واحد های صنفی بیمه شده است.

مودت در پایان با بیان اینکه پیگیر جبران خسارات هستیم، اضافه کرد: برآوردها برای تعیین خسارات در حال انجام است و با هماهنگی های صورت گرفته، مدیریت مجتمع در حال جداسازی بخش آسیب دیده است تا بخش دیگر بازار در چند روز آینده بازگشایی شود و فعالیت های بخشی از این مرکز تجاری از سر گرفته شود.

لازم به ذکر است که شامگاه یکم آذر ماه جاری بخشی از انبارهای بزرگ مجتمع تجاری اروند دچار حریق گسترده شد و به درون بازار سرایت کرد که موجب آتش سوزی این بازار بزرگ تجاری شد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 3آذر1398، کدخبر: 927677: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
چرا این ساختمان های فرسوده رو کلا از دسترس خارج نمیکنن یا بازسازیش نمیکنن از جون ادم که مهم ترینیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین