پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۱۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۷
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: استفاده از فاضلاب به عنوان یک منبع پایدار آبی و قابل برنامه ریزی، مسئله بسیار مهم و اساسی است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

شعارسال: سید رضا موسوی مشکینی در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر قم گفت: مسئله جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر قم از مسائل بسیار جدی است که باید به صورت مستمر مورد نظارت و پایش قرار بگیرد.

وی استفاده صحیح از فاضلاب را به عنوان یک منبع پایدار آبی و قابل برنامه ریزی بسیار مهم دانست و گفت: امروز کشورمان با خشکسالی و کمبود شدید منابع آبی مواجه است و قطعا باید برای استفاده از آب خاکستری اقدامات و برنامه ریزی مشخصی داشته باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه آبیاری مزارع پایین دست تصفیه خانه فاضلاب از پساب تصفیه خانه و متأسفانه گاهی با فاضلاب خام به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، خاطرنشان کرد: پساب تصفیه خانه فاضلاب قم باید برای آبیاری فضای سبز و کشت های غیرمثمر استفاده شود.

وی بر ضرورت تکمیل شبکه فاضلاب شهر قم و استفاده از تمام ظرفیت تصفیه خانه‌ها تأکید کرد و گفت: امیدواریم مسئولان امر در راستای تأمین سلامت عمومی جامعه، نسبت به جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری و صنعتی استان در بخش های مختلف اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 7آذر1398 ، کدخبر: 4783565: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
پساب تصفیه خانه فاضلاب قم باید برای آبیاری فضای سبز و کشت های غیرمثمر استفاده شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
اگر سیستم فاضلابی ما درست بود این چنین مشکلات کم آبی و سیل و از این قبیل داستان ها رو نداشتیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین