پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۳۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: تصفیه خانه آب سلماس دومین تصفیه خانه مدرن و پیشرفته به روش DAF است که تا پایان آذر و حداکثرهفته اول دی ماه افتتاح خواهد شد.
شعارسال: علیرضا رضوی صبح شنبه در جلسه بررسی روند تکمیل و افتتاح تصفیه خانه آب سلماس با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا تصفیه خانه سلماس با تمام ظرفیت خود که ۵۷۵ لیتر در ثانیه وارد مدار بهره برداری شود افزود: تصفیه خانه آب سلماس با ظرفیت خوبی که دارد خواهد توانست علاوه بر نیاز آبی شهرستان سلماس، بخشی از نیاز آبی روستا‌های این شهرستان را نیز حل کند که این موضوع یکی دیگر از مزایای یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی خواهد بود.

اسکندر مقدادپور معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: ۶۵ درصد جمعیت شهرستان سلماس تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب است و در حال حاضر ۴۰ درصد از ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب این شهر آزاد است که با توسعه شبکه فاضلاب این شهر به خوبی جوابگوی این شهرستان خواهد بود.

فرماندار سلماس نیز در این جلسه با بیان اینکه مصرف بهینه آب باید فرهنگ سازی شود گفت: موضوع فاضلاب شهرستان سلماس مهم است و پس از ۲۹ سال از اجرای این طرح تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت داشته ایم.

مرتضی اصغری با بیان اینکه فرمانداری آماده است ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهری برای تکمیل سامانه فاضلاب سلماس هزینه کند افزود: در حوزه آب روستایی در بخش کوهسار سلماس نیاز به افزایش جمعیت تحت پوشش آب داریم.

فرماندار سلماس با بیان اینکه در بخش آب سلماس ظرفیت خوبی ایجاد شده است گفت: در حوزه نوسازی و تجهیز ماشین آلات نیز در این شهرستان مورد نیاز صنعت آب نیاز به توجه ویژه‌ای است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب سلماس نباید سیاسی شود و تسریع در بهره برداری از آن به نفع مردم سلماس است.

شهروز برزگر اظهارداشت: در بحث تامین منافع استان مدیران باید با انسجام و هماهنگی بیشتری اقدام کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 25 آبان 1398 ، کدخبر: 4773332 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین