پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۲۴۷
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کارخانه تراکتورسازی ارومیه سالیانه باتولید ۷۰۰ دستگاه تراکتور و صادرات آن به ۱۵ کشور دنیا، پیشرو در تولید و معرفی محصول باکیفیت تمام ایرانی است.
شعار سال: کارخانه تراکتورسازی ارومیه سالیانه باتولید ۷۰۰ دستگاه تراکتور و صادرات آن به ۱۵ کشور دنیا، پیشرو در تولید و معرفی محصول باکیفیت تمام ایرانی است.

کارخانه تراکتورسازی ارومیه که سه سال پیش یک واحد تولیدی تعطیل شده بود با بازگشت به چرخه تولید و رونق دوباره، کیفیت کالای ایرانی را به نمایش می‌گذارد.

در این کارخانه هفت محصول صنعتی تولید می‌شود که تراکتور آیرودینامیک و باغی و زراعی از جمله آنهاست.

به گفته مشکینی مدیرعامل تراکتورسازی ارومیه، محصولات تولیدی این واحد به ۱۵ کشور صادر می‌شود و علاوه بر آن هزارتن قطعه نیز در ماه به خارج از کشور صادر می‌شود.

در کارخانه تراکتورسازی ارومیه سالیانه ۷۰۰ داستگاه تراکتور تولید می‌شود در حالی که ظرفیت اسمی تولید آن ۲ هزار دستگاه در سال است.
 
تعداد بازدید : 85
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 26 فروردین 97، کدخبر: 2103467، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین