پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
حجت الاسلام قره باغی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ارومیه ستاد انتخاباتی اش را به قرارگاه مبارزه با کرونا تبدیل کرد.

شعار سال: با شیوع ویروس کرونا در کشور نیروهای مردمی ، بسیجیان، گروه‌های جهادی و نیروهای انقلابی به صورت خودجوش برای کمک به ریشه کنی این ویروس به میدان آمدند و با فعالیت‌های مختلفی چون ضدعفونی کردن معابر و محلات، ایجاد کارگاه‌های دوخت ماسک، کمک به پرستاری بیماران کرونایی و کفن و دفن اموات کرونایی صحنه ‌های ماندگاری را رقم زدند.

در آذربایجان‌غربی نیز نیروهای مردمی و انقلابی با تلاش در این حوزه‌ها توانستند باری از دوش مسوولین امر بردارند.

یکی از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم در ارومیه با وجود این‌که نتوانست راهی مجلس شود اما از فردای اعلام نتایج انتخابات به صورت جهادی ستادخود را برای مبارزه با کرونا تجهیز کرد.

حجت الاسالام سید احمد قره باغی ،کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان ارومیه که با اختلاف اندکی چهارم شد با فرماندهی و ساماندهی جوانان ستاد با نام جهادگران فاطمی از اولین روزهای شیوع این بیماری در صحنه مبارزه با این ویروس پای کار آمدند و با تشکیل تیم‌های ضدعفونی به صورت گسترده مناطق حاشیه شهر ارومیه را ضد عفونی کردند.

اعضای ستاد حجت الاسلام قره باغی علاوه بر ضد عفونی معابر با ایجاد کارگاه تولید ماسک روزانه سه هزار عدد ماسک در اختیار مردم حاشیه شهر و ادارات قرار دادند.

تهیه آب معدنی و آب میوه و پخش آن بین بیمارستان‌های شهر نیز از دیگر اقدامات ستاد حجت الاسلام قره باغی است.

مهدی شاهی زاده علیار از اعضای این ستاد در باره فعالیت جوانان در این ستاد گفت: انقلابی گری باید در تمام صحنه‌های زندگی جاری باشد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که نیروی انقلابی فقط در وقت انتخابات پای کار نیست اظهار کرد: شخصی انقلابی است که هرجا نیاز به حضور بود بدون نگاه به جایگاه ومصلحت اندیشی حضور داشته باشد و صحنه را ترک نکند.

وی درباره فعالیت ستاد حجت الاسلام قره باغی افزود: از فردای انتخابات ستاد تعطیل نشد بلکه تبدیل به قرارگاهی برای مبارزه با کرونا شد، با تشکیل تیم محلات مختلف ضد عفونی شد و با تلاش نیروهای جهادی ستاد بدون کمک نهادی کارگاه تولید ماسک راه اندازی شد.

تعداد بازدید : 7

 

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 21  فروردین    99، کد خبر:   13990121000536، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین