پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۴۱۳
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
علی مصطفوی از پلمب ۷۸۵ واحد صنفی متخلف از زمان آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر هدایت ۲۳۰ خودروی متخلف به پارکینگ، ۲۴۴ خودرو نیز به جهت تخلف و تخطی از اجرای طرح با جریمه ۵ میلیون ریالی مواجه شدند.
شعارسال: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ غربی گفت: در اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی ۲۳۰ خودرو در آذربایجان‌غربی به پارکینگ هدایت شدند.
 
علی مصطفوی  از پلمب ۷۸۵ واحد صنفی متخلف از زمان آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر هدایت ۲۳۰ خودروی متخلف به پارکینگ، ۲۴۴ خودرو نیز به جهت تخلف و تخطی از اجرای طرح با جریمه ۵ میلیون ریالی مواجه شدند.
 
وی افزود: با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شاهد کاهش ترددها و مصرف بنزین در استان هستیم.
 
این مقام مسوول با قدردانی از همراهی مردم و اصناف در اجرای این طرح به تعطیلی کانونهای گردشگری و تجمعی خارج از شهرها اشاره کرد و گفت: با توجه به دستورالعمل طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی پارک ها و تفرجگاه‌ها، کانون‌های گردشگری و تجمعی خارج از شهرها نیز تا ۲۰ فروردین تعطیل شد.
 
وی از مردم درخواست کرد تا در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین به قصد تفریح و سیزده بدر از منازل خارج نشوند تا با قطع زنجیره شیوع انتقال ویروس بیش از پیش بر این بیماری فائق آییم.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری فارس   ،تاریخ انتشار:   12  فروردین    1399،کدخبر:  www.farsnews.ir،13990112000059
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین