پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۵۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
سهراب حیدری گفت:با توجه به وضعیت قرمز میادین دواب این شهرستان در شیوع بیماری کرونا و عدم توجه و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در این میادین دواب، مقرر شد به مدت ۲ هفته تمامی بازارهای دواب سنتی و صنعتی شهرستان تعطیل بوده و هیچ گونه فعالیتی نداشته باشند.

شعار سال:«سهراب حیدری» روز دوشنبه در جلسه فرعی ستاد مدیریت بیماری کرونای میاندوآب که با موضوع بازارهای دواب، عرضه گوشت در کنار جاده‌ها و خیابان‌ها و تداخل صنفی ‌قصابی‌ها و راه‌اندازی بساط کبابی و جگرپزی در جلوی قصابی‌های سطح شهر که با حضور نهادهای مرتبط و مالکان بازارهای دواب برگزار شد، افزود: با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان در شیوع بیماری کرونا و عدم توجه و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در این میادین دواب، مقرر شد به مدت ۲ هفته تمامی بازارهای دواب سنتی و صنعتی شهرستان تعطیل بوده و هیچ گونه فعالیتی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه باید اطلاع‌رسانی در خصوص تعطیلی میادین دواب توسط صاحبان بازارها و اصحاب رسانه به طور جدی انجام گیرد، افزود: ایجاد مانع و حفر خندق در ورودی بازارها برای جلوگیری از ورود افراد و وسائل نقلیه توسط مالکان بازارها از دیگر مصوباتی است که باید اجرایی شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب بیان کرد: همچنین اکیپی متشکل از  مراجع انتظامی، شبکه دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان از اولین ساعت‌ روز و قبل از شروع فعالیت بازارها در محل مستقر شده و از تشکیل بازار جلوگیری خواهند کرد.

حیدری با بیان اینکه مردم باید همکاری‌های لازم را در این رابطه داشته باشند، گفت: همچنین توسط راهنمایی و رانندگی برای خودروهای حمل دام و کاه در مسیر بازارهای دواب اعمال جریمه خواهد شد.

میاندوآب یکی از قطب‌های دامپروری در آذربایجان‌غربی است و در چهار روز از هفته، پنج میدان دواب در این شهرستان فعالیت می‌کنند و از بیشتر نقاط کشور از جمله تهران، قم، قزوین، شمال و جنوب کشور برای خرید و فروش دام به این شهرستان مراجعه می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ انتشار: 24 تیر 1399، کد خبر:58555،www.hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
واقعا خوب میکنن احساس میکنم که استان های ترک زبان ما واقعا دارن به خوبی رعایت میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
اين اتفاق خوب هست اما بايد به فكر خورد و خوراك مردم هم باشيم اين موضوع ميتونه باعث گروني هم بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین