پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۹۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، طبق توافق شورای نگهبان و وزارت کشور در روز جمعه(۲ اسفند) امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شعار سال:یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، طبق توافق شورای نگهبان و وزارت کشور در روز جمعه(۲ اسفند) امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

علیرغم آنکه هنوز بیش از ۷ ماه دیگر تا انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کهگیلویه بزرگ مانده است ولی شنیده ها حاکی از ثبت نام چهره های مشهور سیاسی،اجتماعی وفرهنگی خود را برای کاندیداتوری آماده کردند.
بعضی از چهره‌های سیاسی که احتمال حضورشان در انتخابات مجلس از ماه‌ها قبل پیش بینی می‌شد، با اعلام استعفای خود از پست‌هایی که در شمول قانون حضور در آن برای شرکت در انتخابات ممنوعیت داشت، گام اول را به شکلی رسمی و علنی برداشتند.
عده ای هم با حضور درجلسات و استفاده از فضای رسانه ای درصدد مطرح کردن نام ها و نشانه های خود هستند، آنچه که در ذیل می آید اسامی کاندیداهای احتمالی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ است که بعضا جزء کاندیداهای ادوار نیز بوده اند،اگرچه تا تاریخ رسمی ثبت نام این اسامی ممکن است دچار تغییراتی شود.
لذا  با توجه به اهمیت این انتخابات در حوزه کهگیلویه بزرگ، گزینه های برجسته و اصلی مطرح شده در محافل سیاسی را برای آگاهی و شناخت مردم چهار شهرستان اعلام می دارد:


سید حاجی محمد موحد سیاستمدار کهنه کار و حقوق دانی که با بهارستان و وزارتخانه ها شناخت کاملی دارد و در کارنامه کاری خود ۵ دور نمایندگی مجلس را مشاهده می شود.
عدل هاشمی پور نماینده فعلی مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی
علی کامرانی مقدم از اساتید دانشگاه و نیروی خروجی اصلاح طلبان طیف سید قادر لاهوتی
رضا دهبانی پور مدیر کل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج
سید فرزاد نجات نیا از چهره‌های مذهبی و فرهنگی شهرستان کهگیلویه که در حال حاضر دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد
ابراهیم جعفری فرماندار اسبق شهرستان کهگیلویه و از کارکنان اداره آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد که به احتمال زیاد گزینه مورد نظر سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق مردم چهار شهرستان می باشد.
علی آرام ،سید مهدی وفائی مقدم،اسلام خسروی،علی عالیپور،سهراب حجت خواه از دیگر گزینه های احتمالی انتخابات مجلس یازدهم در حوزه کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده می باشند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، طبق توافق شورای نگهبان و وزارت کشور در روز جمعه(۲ اسفند) امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
همچنین، یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از روز ۷ خرداد ۱۳۹۹ آغاز به کار خواهد کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از راک نیوز،تاریخ انتشار:13مرداد1398،کد خبر:33148،raaknews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین