پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۱۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیانیه گام دوم یک راهبرد اساسی برای چهل سال آینده کشور است، گفت: در این بیانیه چالش های حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبیین شده و راهبردها جهت اجرا توسط مردم و مسوولین مشخص شده است.
شعارسال: استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیانیه گام دوم یک راهبرد اساسی برای چهل سال آینده کشور است، گفت: در این بیانیه چالش های حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبیین شده و راهبردها جهت اجرا توسط مردم و مسوولین مشخص شده است.
 
هوشنگ باروند در اولین نشست شورای سیاستگذاری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که با حضور نماینده ولی فقیه رد استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در این شورا مسئولیت داریم با بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان برای اجرای راهبردها از حضور مردم به عنوان سرمایه اجتماعی عظیم استفاده کرده و اجرای امور را به جوانان واگذار کنیم.
 
استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: در بیانیه گام دوم انقلاب ٤١ بار به کلمه جوانان اشاره شده و به یقین این ظرفیت دارای بصیرت می تواند در مسیر تعالی و پیشرفت نقش آفرینی کنند.
 
استاندار کرمانشاه به لزوم معرفی دستاوردهای چهار دهه انقلاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: در این دوران پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف به دست آمده که نیاز است به شکلی صحیح به آیندگان معرفی شود و  غفلت های صورت گرفته به ویژه در بخش آسیب های اجتماعی نیز تشریح شود.
 
بازوند اظهار داشت: وظیفه داریم مشکلات و شرایط فعلی را برای مردم تشریح کنیم و دستاوردهای مثبت هم اعلام شود.
 
استاندار کرمانشاه نقطه قوت این بیانیه را اشاره به نقش مردم دانست و گفت: در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نیز که در ٢٤ اصل ابلاغ شده در یازده اصل آن به نقش  مردم اشاره شده است.
 
وی در خاتمه پیشنهاد داد: ضمن حفظ سرمایه های ارزشمند اجتماعی به حضور بانوان در ستاد اجرایی و مشورتی شورا تأکید شود.
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری ایسنا  ،تاریخ انتشار:   13 آذر 1398،کدخبر:    98091309186 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین