پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۲۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
یک نماینده مجلس معتقد است اگر مسئولان راه حلی برای گرانی‌ها دارند بگویند اگر ندارند سکوت کنند و ذکر مصیت نکنند.

شعارسال: جلال میرزایی درباه دوباره به راه افتادن موج جدید استیضاح‌ها در صحن مجلس شورای اسلامی، گفت: نمی‌دانم نمایندگان با چه رویکردی این استیضاح‌ها را مطرح می‌کنند؟ اعلام وصول شدن یک استیضاح مسیر خودش را دارد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قبل از مطرح شدن استیضاح باید وزیر خواسته شود و در مورد عملکرد وزرات خانه اش در مورد محور‌های استیضاح توضیح دهد آنجا اگر نمایندگان قانع نشدند کارت زرد بدهند و بعد به سراغ سایر مراحل بروند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که برخی از نمایندگان اعلام کرده اند به دلیل افزایش قیمت بنزین وزرای اقتصادی را استیضاح خواهند چنین رفتار‌هایی در شرایط فعلی کشور چه تاثیراتی دارد، بیان کرد: ابتدا بگویم نمایندگان مجلس در شرایط فعلی هرچقدر در مورد گرانی‌ها کمتر صحبت کنند بهتر است.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: هنگامی که کاری از دست کسی برنمی‌آید این اظهارنظر‌ها رویکرد‌های انتخاباتی دارد در غیر اینصورت چه دلیلی دارد هنگامی که مردم تحت فشار افزایش قیمت‌ها هستند با چنین سخنانی عرصه را برای‌شان تنگ‌تر کنیم.

وی افزود: این که یکی بگوید اجناس ۵۰ درصد گران شده، یکی دیگر بگوید خدمات ۲۰۰ درصد گران‌تر شده است جز ایجاد جو روانی چه تاثیری بر اجتماع دارد؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیاسیون هرچی در مورد گرانی کمتر حرف بزنند بهتر است، اگر راه حل دارند ارائه دهند اگر ندارند سکوت کنند. اگر جایی کوتاهی می‌بینند به ما بگویند که نظارت داشته باشیم تا ضعف‌ها برطرف شود در غیر اینصورت کاری که از دست‌شان برنمی‌آید ذکر مصیبت هم نکنند.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از استیضاح‌هایی که امروز در مجلس مطرح می‌شود جنبه تبلیغاتی دارد و کارایی دیگری ندارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 14 آذر 1398 ، کدخبر: 741338  ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
بعد تکلیف ملت بیچاره میشه جناب اقای میرزایی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین