پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۵۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰
در ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی «محمد کرمی‌راد» که از نمایندگان دوره هشتم مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بود با حضور در فرمانداری این شهرستان ثبت‌نام خود را انجام داد وی اظهار داشت که معرفت و شعور مردم آن‌قدر بالا رفته که دیگر گول بعضی کارهای و تبلیغات دهان پرکن را نمی‌خورند.

شعار سال:نماینده دوره هشتم مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: معرفت و شعور مردم آن‌قدر بالا رفته که دیگر گول بعضی کارهای و تبلیغات دهان پرکن را نمی‌خورند.

 در ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی «محمد کرمی‌راد» که از نمایندگان دوره هشتم مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بود با حضور در فرمانداری این شهرستان ثبت‌نام خود را انجام داد.

کرمی‌راد از قشر اصولگرا و دارای مدرک دکترا علوم دفاعی و امنیت ملی است، وی پس از ثبت‌نام خود، به برخی از سوالات خبرنگار فارس، پاسخ داد.

وی اظهار داشت: یک دوره توفیق خدمتگزاری در مجلس را داشتم این دوره هم برای انجام وظیفه و حضور در مجلسی که امام راحل(ره) حضور در آن را در راس امور قرار داده بودند و همچنین برای توسعه، آبادانی، عمران شهر و دیارمان با توجه به تجربه گران‌سنگی که دارم ورود پیدا کرده‌ام.

کرمی‌راد، خود را دردآشنا با مسائل و مشکلات موجود در قانون‌گذاری و نظارت بر آن معرفی کرد و گفت: تعامل بین سه قوا، دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر، می‌تواند در راستای پیشرفت و آبادانی شهر کرمانشاه موثر واقع شود.

وی به معضل و مشکل بارز کرمانشاه اشاره و بیان کرد: متاسفانه آمار بیکاری کرمانشاه بالا و اثرگذار است، کسی نمی‌تواند ادعا کند که این بیکاری را کاهش می‌دهد، اما من برنامه‌های متنوع و مختلفی در این زمینه دارم.

کرمی‌راد ظرفیت و پتانسیل کشاورزی و دامداری کرمانشاه را بسیار بالا دانست و آن را استانی با اقلیمی چهار فصل توصیف کرد و افزود: صنایع تبدیلی و جانبی را به کمک ظرفیت‌های خدادادی و اشتغال خانگی و روستایی ارتقا و با جلوگیری از مهاجرت روستا به شهر و همین‌طور بهره‌گیری از بحث گردشگری در استان، می‌توان به کاهش آمار بیکاری کمک کرد.

نماینده دوره هشتم مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عملکرد کلی مجلس دهم ضعیف بود به‌خصوص در مواضع بین‌المللی و داخلی، به قوانینی که می‌توانست در راستای تأمین سیاست‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری در قالب اقتصاد مقاومتی، موجب رونق تولید شود، ضعیف عمل شد در حالی که برنامه‌های خوبی می‌توانست ارائه و مطرح شود.

وی تصریح کرد: قطبیت کشاورزی کرمانشاه در سفرهای استانی هیأت دولتی که بنده در مجلس بودم، مصوب شد اما در حد یک طرح قطور ماند؛ اگر قطبیت کشاورزی استان در بین کشور تصویب شود تحول خوبی را در استان اجرا کرده‌ایم.

کرمی‌راد به دغدغه مردم در بحث معیشت و اقتصاد اشاره کرد و افزود: گرانی بنزین با بی‌برنامگی و بی‌تدبیری اعلام شد، دولت تدبیر و امید باید از قبل در این زمینه برنامه‌ریزی و آماده‌سازی می‌کرد و با استفاده از رسانه ملی و بهره‌گیری از کارشناسان خبره، بسترسازی‌های لازم را انجام و فواید این طرح را باید برای مردم تشریح می‌کردند.

وی ادامه داد: صف اغتشاشگران و مردم مطالبه‌گر که اعتراض حق آنان بود یکی شد و این به ضرر دولت بود.

نماینده دوره هشتم مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یک نماینده بر بحث نظارتی باید فریادگر، مطالبه‌گر و ایرادگیر باشد، متاسفانه یک‌ضرب و مردم دچار دغدغه معیشتی هستند.

وی گفت: هم‌اکنون همه چیز مملکت در گرو نفت است و در بودجه اخیر که به مجلس تقدیم شود تبعات آن با گرانی و تورم آینده باید به خوبی بررسی شود و نیاز است مجلس در کمیسیون تلفیق به دقت بر روی آن کار کند.

کرمی‌راد در خصوص هزینه تبلیغاتی خود، گفت: من کمترین هزینه تبلیغاتی را در دوره قبل داشتم و فکر می‌کنم معرفت و شعور مردم آنقدر بالا رفته که دیگر گول بعضی کارهای دهن پرکن را نخورند و تا به حال نیز در هیچ کانال و گروه تبلیغاتی نداشته‌ام.

وی به نقش مهم و تاثیرگذار رسانه‌های برای داشتن مجلسی خوب اشاره کرد و اظهار داشت: تشخیص مردم برای داشتن یک مجلس قوی می‌تواند بازتاب گسترده و خوبی داشته و رسانه‌ها در این بازتاب از کاندیداها بیشترین اثر را دارند.

کرمی‌راد در پایان، گفت: همه با هم و قانونمند می‌توانیم مملکت آبادی داشته باشیم مجلس آینده قطعا متحول می‌شود در این راستا اتحاد و همبستگی مردم و حضور در انتخابات دوم اسفندماه لازم و ضرورت دارد.مجلس آینده قطعاً متحول خواهد بود و ضعف ها با توجه به همدلی برطرف گردد

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:15آذر1398،کد خبر:13980915000343،www.farsnews.com

 

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
یعنی هنوز هستن کسایی که با تبلیغات دروغین نامزدها بخوان خام بشن الکیه همه اش الکیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین