پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۶۰۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
انتخابات مجلس برای یازدهمین دوره اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد این در حالی است که ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس چند روزی است که آغاز شده است.در این میان چند ماه به انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده است و دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب و همچنین حامیان دولت جهت سیطره بر کرسی این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی خیز بلندی برداشته اند .

شعار سال:انتخابات مجلس برای یازدهمین دوره اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد این در حالی است که ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس چند روزی است که آغاز شده است.

در این میان چند ماه به انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده است و دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب و همچنین حامیان دولت جهت سیطره بر کرسی این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی خیز بلندی برداشته اند .

هادی ارومیان (سبحانی نیا)

هادی ارومیان کارشناس کامپیوتر و کارشناس ارشد علوم قرآنی است . او که به نظر به طور مستقل وارد عرصه انتخابات خواهد شد، دارای سوبق اجرایی و مدیریتی زیر است. مشاور وزیر و رئیس حوزه مشاوران جوان وزارت راه و ترابری – مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور پیگیریهای محوله(مدیریت و کنترل پروژه)- نماینده تام‌الاختیار وزیر در پروژه آزاد راه مراغه – هشترود و پیگیری سفرهای استانی مقام معظم رهبری، هیأت دولت و وزیر راه و شهرسازی – عضو شورای معاونین وزارت راه و ترابری سابق و راه و شهرسازی – رئیس کارگروه پیگیری و ارزیابی طرحهای عمرانی(مدیریت پروژه) شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل‌کشور- کارشناس دفتر فناوری اطلاعات شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل‌کشور(مدیریت پروژه) –( نماینده تام‌الاختیار وزیر درخصوص همایش ملی‌کرسی‌های آزاداندیشی، فرصت‌ها و چالش‌ها/ دانشگاه علم و صنعت – رئیس کارگروه راهبری سامانه مدیریت پروژه سازمان بنادر و دریانوردی – کارشناس نرم افزار در رسته امور بندری و کشتیرانی سازمان بنادر و دریانوردی- مدیر دفترمدیریت پروژه سازمان بنادر و دریانوردی

احمد اسدزاده

ایشان متولد ۱۳۴۵ مراغه، دانش آموخته رشته اقتصاد و معارف اسلامی از دانشگاه امام صادق (ع) و دکترای اقتصاد از کشوراسترالیا و دانشیار دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریز می باشد وی دردوره ششم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر نامزد نمایندگی مجلس شده و با کسب ۱۶۲۸۷ رأی،نفر دوم انتخابات شد. درسال۹۲ از سوی استاندار استان اذربایجان شرقی در دولت یازدهم به عضویت گروه مشاوران اقتصادی استاندار انتخاب گردید. اسدزاده مدرس دروس اقتصاد خرد و کلان، تجارت الکترونیک، برنامه ریزی اقتصادی است. از جمله کارهای مدیریتی وی می توان به ریاست کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و ریاست مرکز محاسبات و کامپیوتر دانشگاه تبریز اشاره کرد. وی عضو شورای اصلاح طلبان استان می باشد.

علی باقرپورآذریان

علی باقرپور آذریان متولد دوم فروردین ۱۳۵۰ مراغه، کارشناس علوم قضایی و کارشناس ارشد حقوق، گرایش حقوق جزا و جرم شناسی ، مدرس دانشگاه و از قضات سابق دادگستری است، وی کار قضاوت را به عنوان قاضی تحقیق در شهر ری آغاز کرد . سپس به عنوان دادرس شعب دادگاه های عمومی و انقلاب تهران به کار خود ادامه داده و در حالی که خود را برای کسب پایه های قضایی بالاتر آماده می کرد، در مقام قاضی دیوان عدالت اداری با اعلام استعفا، دستگاه قضایی را ترک نموده و به کار وکالت پرداخت. ایشان در انتخابات سال ۱۳۸۶ مجلس شورای اسلامی از حوزه مراغه و عجب شیر پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته و در نهایت نتوانست اعتماد مردم این حوزه را کسب نماید و یکی از کاندیداهای ناموفق دوره هشتم بود.

محمد پروین

محمد پروین در سال ۱۳۵۲ در شهر تاریخی مراغه و در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدائی ، راهنمائی و متوسطه را در مراغه به پایان رساند و در سال ۱۳۷۱ همزمان با اخذ دیپلم و شرکت در کنکور همان سال به دانشگاه راه پیدا کرد و در مقطع لیسانس رشته مهندسی عمران فارغ التحصیل شد و با قبولی در آزمون کارشناسی ارشد موفق به اخذ درجه فوق لیسانس در رشته آمایش و طراحی شهری گردید . با اتمام خدمت مقدس سربازی در سال ۱۳۷۷ به استخدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درآمد و مدتی در سازمان ایرانگردی و جهانگردی سابق مشغول به خدمت گردید . با ادغام و تشکیل سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور به عنوان یکی از معاونت های رئیس جمهوری ، مسوولیت های مختلفی را در این نهاد عهده دار شد که از جمله آنها می توان به معاونت امور بین الملل، مشاور در امور برنامه ریزی گردشگری خارجی در دوره مدیریت آقایان اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی اشاره کرد . ایشان همچنین عضو شورای مرکزی کانون متفکرین ایران ، عضو هیأت مدیره انجمن دوستی ایران و تونس ، عضو کانون فرهنگی و اقتصادی ایران در اروپا ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه سراسری شرف را در کارنامه خود دارد.وی در نخستین دوره انتخابات شورای شهر مراغه شرکت نموده و از رفتن به عضویت در شورای شهر مراغه ناکام ماند.

مهدی دواتگری

مهدی دواتگری متولد آذر ۱۳۴۵مراغه است. وی کارشناس مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد حقوق عمومی، قاضی دادگستری و نماینده فعلی شهرستان های مراغه و عجبشیر و عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است. دواتگری در در دوره هشتم یکی از کاندیداهای ناکام انتخابات مجلس شورای اسلامی بود و در دوره نهم در حالی که ایشان رقیبی جدی برای یوسف نجفی نماینده وقت محسوب نمی شد، با رد صلاحیت یکی از کاندیداها و با ایجاد جو مراغه ای – عجبشیری توانست رای اکثریت را بدست آورد. ایشان جزء لیست جبهه متحد اصول گرایان در دور نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی بود. از جمله کارهای ملی ایشان پیگیری مرگ ستاری بهشتی،برهم زدن جلسه سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی در قم و حادثه تصادف دیپلمات مست عربستانی با یک شهروند ایرانی و… می توان اشاره کرد. شایان ذکر است یکی از مشخصه های بارز دوره نمایندگی ایشان تغییرات پیاپی و گسترده مدیران شهرستان است،که نارضایتی عمومی را به دنبال داشت.

امیر یوسف وحدانی

وی متولد آبان ماه سال ۱۳۵۲،یکی از وکلای خوش نام و سرشناس دادگستری و دانش آموخته و مدرس رشته حقوق بین الملل و حقوق کیفری و جرم شناسی است. صرفنظر از شخصیت با ثبات،قدرت سخنوری و فن بیان قوی،مردم داری و ارتباطات ایشان در پایتخت،گستردگی طایفه وی در مراغه و روستاهای اطراف به ویژه حاشیه شهر که با انبوه جمعیت مواجه است،وحشت در دل سایر رقبای وی انداخته است.وی در زمینه حقوق شهروندی و حقوق بشر،‌مبارزه با پولشویی و فساد،فعالیت داشته و مشاور حقوق شرکت های تجاری و تعاونی، حقوق اقتصادی و حقوق توسعه،سرمایه گذاری های تجاری و… به شمار می رود. ایشان هم چنین مشاور سیاسی،حقوقی و انتخاباتی پانزده نفر از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و مشاور حقوقی بیش از پنجاه نفر از سیاستمداران،شخصیتهای سیاسی و دولت مردان،وکیل و مشاور حقوقی هزاران بزه دیده مظلوم، ده ها سازمان دولتی و غیر دولتی، شهرداری ها، شرکت های هلدینگ سرمایه گذاری و… است.وی یکی از نامزدهای قدرتمند و خوش فکر انتخابات این دوره محسوب شده و از حیث چهره و گفتمان و نوع دیدگاه یکی از نامزدهای نوظهور به شمار می رود. ایشان کاندیدای احتمالی حامیان دولت تدبیر و امید است.

معرفی کاندیداها براساس حروف الفبا صورت گرفته است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،تاریخ انتشار:5آبان1394،کد خبر:513404،www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین