پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۷۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
براساس آمار اعلام شده تاکنون، ۱۱هزار و ۴۰۸ نفر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

شعارسال:  بنا بر اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، تا ساعت ۱۳:۳۰امروز، ۱۱هزار و ۴۰۸نفر در انتخابات ثبت نام کرده اند که یازده درصد زن و ۸۹درصد مرد هستند.

امروز هم ۱۹۳۵نفر ثبت نام کرده اند که ثبت نام ۱۳۳۶ نفر کامل شده است.

مجری عضو پایداری آمد/الله کرم بازهم ثبت نام نکرد

اما در میان افرادی که امروز کاندیدای نمایندگی مجلس شدند، نام یک مجری به چشم می خورد. وحید یامین پور ،مجری تلویزیون و از چهره های نزدیک به جبهه پایداری در انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

حسین الله کرم نیز که امروز برای دومین بار در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شده بود، گفت: به عنوان همراه آمده و قصد ثبت نام ندارد.

اقتصاددان ها وارد گود شدند

حسین راغفر، استاد اقتصاد و عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا و اقتصاددان  و حسن عابد جعفری عضو هیات موسس سپاه پاسداران و وزیر بازرگانی دولت میرحسین موسوی نیز کاندیدای مجلس یازدهم شد.

زاکانی نتوانست حتی یک محله قم را نام ببرد

از دیگر حواشی امروز ثبت نام کاندیداها اعلام نامزدی علیرضا زاکانی از شهر قم بود. او در اولین مواجهه خود با خبرنگاران قم پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس نتوانست حتی یک محله و بافت فرسوده قم را نام ببرد و بجای آن گفت: عجله نکن؛ بعدا؛ التماس دعا.

عباس جدیدی باز هم آمد

محمدحسین موسی‌پور عضو جامعه روحانیت مبارز و عباس جدیدی عضو سابق شورای شهر تهران برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد ستاد انتخابات فرمانداری تهران شدند تا اعلام کاندیداتوری کنند.

  شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: 16آذر1398 ، کدخبر: 3601971: donya-e-eqtesad.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
سوتی های زیادی مثل اینکه این ثبت نام کننده گان دادند
خدا به خیر کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین