پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۸۶۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
بر اساس آزمایشات موسسه قلب بریتانیا (BHF)، آلودگی هوا در شهر لندن چهار برابر شهرهای اسکاندیناوی است. بدترین نقطه از نظر آلودگی هم منطقه «نیوهام» در شرق لندن است که ساکنان آن در سال به اندازه 159 نخ سیگار هوای آلوده استنشاق می‌کنند.
شعارسال: بر اساس آزمایشات موسسه قلب بریتانیا (BHF)، آلودگی هوا در  شهر لندن چهار برابر شهرهای اسکاندیناوی است. بدترین نقطه از نظر آلودگی هم منطقه «نیوهام» در شرق لندن است که ساکنان آن در سال به اندازه 159 نخ سیگار هوای آلوده استنشاق می‌کنند.

به اعتقاد دانشمندان زندگی مرفه در برخی از شهرهای بزرگ به بهای از بین رفتن سلامت ساکنان آن تمام می‌شود.
 
 بر اساس آزمایشات موسسه قلب بریتانیا (BHF)، آلودگی هوا در شهر لندن چهار برابر شهرهای اسکاندیناوی است و بدترین نقطه از نظر آلودگی هم منطقه «نیوهام» در شرق لندن است که ساکنان آن در سال به اندازه 159 نخ سیگار هوای آلوده استنشاق می‌کنند.
 
در این گزارش که پایگاه اطلاع‌رسانی مترو آن را منتشر کرده این موسسه تاکید دارد ذرات معلق آلوده در هوا با ورود به بدن باعث افزایش سکته‌های مغزی و قلبی می‌شوند.
 
در این گزارش تاکید شده که آلودگی هوا سبب 11 هزار مورد مرگ‌ومیر و بیماری قلبی و سکته‌های مغزی در هر سال در بریتانیا شده و این آلودگی میزان حملات آسمی و شمار مبتلایان به سرطان ریه را هم بالا برده است.
 
«یاکوب ویست» کارشناس این موسسه اعلام کرد: آلودگی هوا یکی از مشکلات بهداشتی بزرگ است که طی سالیان دراز هیچ راهی برای حل آن پیدا نشده است. اگر تدابیر ریشه‌ای برای مقابله با آلودگی اتخاذ نکنیم، باید بعدها به دلیل از دست دادن فرصت از خود شرمنده باشیم.
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازپایگاه خبری اعتماد آنلاین ،تاریخ انتشار:    17  آذر 1398،کدخبر: 367292 ،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین