پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر قرار است که مجلس آینده مجلس کارآمدی باشد باید رفتار نمایندگان مجلس برای احقاق حقوق، مطالبات مردم و دفاع از آنها، الگو و سرآمد باشد.

شعارسال: علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح طلب، ثبت نام خارج از نوبت قالیباف برای شرکت در انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی را "ویژه خواری" قلمداد کرد و گفت: ویژه خواری از مظاهر فساد در کشور است و چهره شاخصی مثل قالیباف، باید این را رعایت می کرد که چنین تبعیضی پیش نیاید.

او با اشاره به آیه شریف قرآن "چرا چیزی را می‌گویید که به آن عمل نمی‌کنید" افزود: اگر قرار است که مجلس آینده مجلس کارآمدی باشد، باید رفتار نمایندگان مجلس برای احقاق حقوق، مطالبات مردم و دفاع از آنها، الگو و سرآمد باشد.

صوفی با بیان اینکه افرادی که در یک طبقه خاص قرار دارند، نمی‌توانند پاسخگو باشند، تصریح کرد: عدالت بزرگترین مطالبه مردم است و می‌خواهند عدالت در جامعه حاکم باشد لذا نماینده مجلس باید سعی کند رفتاری درست داشته باشد و جامعه را به سمت عدالت و رفع تبعیض ها هدایت کند. باید در تدارک باشیم که مجلس آینده بتواند عدالت را در جامعه محقق کند.

صوفی در پاسخ به این سوال که واکنش مردم به رفتار این افراد که با شعار مردمی، رفتاری تبعیض آمیز دارند، را چگونه ارزیابی می کنید، خاطر نشان کرد: با گذشت چهل سال از انقلاب مردم شعارهای زیادی شنیدند و متقابلا عمل های مغایر با این شعارها را مشاهده کردند.

این فعال سیاسی در پایان با اشاره به اینکه "مردم شعار را قبول ندارند و به عملکرد افراد توجه می کنند" گفت: امیدوارم ک همه ما مشمول رحمت خدا بشویم و بتوانیم در راستای خدمت به مردم و اجرای عدالت در جامعه به ویژه عدالت اجتماعی، گام های موثری برداریم و به جای شعار عملکرد داشته باشیم.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 17آذر1398 ، کدخبر: 933531: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
ما تا دیدیم خلف وعده بوده بیم مسئولین ، قبل انتخابات همش وعده و حرف های خوب بعد انتخاب همش باد هوا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین