پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۲۶۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
مشکل آنتن دهی تلفن همراه در تعدادی از روستاهای بخش بوستان در شهرستان باشت در حال پیگیری است و شرکت ایرانسل نیز در روستاهای لیراب و چالموره،پشتکوه و خان احمد در حال احداث دکل برای انتن دهی برای تلفن همراه است.

شعارسال: فتحی یکی از اهالی خان احمد باشت گفت:وضعیت اینترنت همراه در تمام روستاهای خان احمد ضعیف هست و بیشتر مواقع دسترسی به اینترنت نداریم، همین مسئله باعث می شود تا برای جزئی ترین  کار خود با طی مسافتی زیاد و خطرات احتمالی که می تواند در جاده اتفاق بیفتد  به دو شهرستان گچساران و باشت برویم.

وی گفت:آنتن دهی تلویزیون نیز در این روستاها با شروع فصل بارندگی قطع می شود و در بعضی مواقع نیز کیفیت مطلوبی ندارد،که به تازگی در بارندگی چند روز قبل در شهرستان و بر اثر رعد وبرق به کلی آنتن دکل تلویزیونی در این روستاها قطع شده است و از ابتدایی ترین وسایل رسانه ای و مسائل روز بی خبر هستیم.

در همین خصوص مجید محمدی بخشدار بوستان گفت:در مورد دکل تلویزیونی منطقه خان احمد با توجه به بارندگی  که در شهرستان بوده و رعد برق شدید به بخشهای از این دکل آسیب وارده شده، که  از دیروز کار تعمیر و احیای این دکل آغاز شده است و امروز نیز این تعمیرات ادامه خواهد داشت و به زودی راه اندازی خواهد شد.

بخشدار بوستان در ادامه گفت:مشکل آنتن دهی تلفن همراه در چندتا از روستاهای بخش بوستان در شهرستان باشت در حال پیگیری است و شرکت ایرانسل نیز در روستاهای لیراب و چالموره،پشتکوه و خان احمد در حال احداث دکل برای انتن دهی برای تلفن همراه است.

محمدی اظهار داشت:با توجه به اعلام نظر مسئولین مربوطه شرکت ایرانسل که پیگیر نصب دکل هستند، احتمالا قبل از دهه فجر امسال نصب دکل ایرانسل در این مناطق به پایان برسد و مشکل همشریان در این مناطق نیز حل شود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 18آذر1398 ، کدخبر: 140799: sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین