پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۰۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
اهالی روستای موگر، کوهک شهرستان چرام و ۷ پاره ده متصل به این روستا‌ها از نبود اینترنت و عقب افتادن دانش آموزان از درس‌ها گلایه‌مند هستند.
شعار سال: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و برگزاری کلاس های مدارس به صورت مجازی و آنلاین بنابراین باید زیر ساخت های تدریس آنلاین نیز در نقاط مختلف ایجاد  کشور به خصوص استان های کمتر توسعه یافته مثل کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شود.
 
این که یک منطقه اینترنت داشته باشد و منطقه دیگر از نبود اینترنت گلایه مند باشد را نمی توان عدالت آموزشی نامید.
 
ایزدپناه اولیای یکی از دانش آموزان روستای موگر چرام در تماس با خبرنگار این پایگاه خبری از نبود یک هفته ای اینترنت در روستای موگر،دوکوهک و 7 پاره ده دیگه که به این روستاها متصل هستند گلایه مند بود و گفت: یک هفته است که بچه های ما از درس عقب افتاده اند و هیچ خبری از اینترنت نیست.
 
وی بیان کرد: قبل از قطع شدن سرعت اینترنت خوب بود و مشکلی وجود نداشت اما اکنون یک هفته ای می شود که اینترنت قطع است و در برخی مناطق آنتن دهی خطوط تلفن نیز دچار مشکل شده است.
 
این شهروند روستای موگر چرام افزود: وقتی کلاس ها به صورت آنلاین هستند دیگر نباید ما با مشکل در اینترنت مواجهه باشیم، اگر قرار باشد تا آخر سال ماهی یک یا دو هفته بچه های ما اینترنت نداشته باشند چگونه می توان درس  خود را سر موقع بخوانند این موضع می تواند آینده تحصیلی آنها را به خطر بیندازد.
 
با همه این تفاسیر و با توجه به این موضوع که اینترنت این روستاها زیر شبکه آنتن دهی ایرانسل است این پایگاه خبری آمادگی دارد جوابیه  مسئولین فناوری ارتباطات و ایرانسل استان را انتشار دهد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس  ، تاریخ انتشار:  25 آبان  1399  ، کدخبر:  166073، www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
مشكل اينترنت مردم رو كه نبايد دونه دونه حل كرد اين وضعيت اصلا درست نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
دانش اموزان در ايران به خصوص در نواحي محروم كودكي خودشون رو در اين سيستم اموزشي مي بازن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین