پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۶۷۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی قطر اظهار امیداواری کرد که اشتراکات فیمابین، زمینه توسعه مناسبات و همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی را فراهم آورد و در پرتو تلاش‌های مشترک، صلح و آرامش در میان کشورهای اسلامی و منطقه گسترش یابد.
شعارسال:رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی قطر اظهار امیداواری کرد که اشتراکات فیمابین، زمینه توسعه مناسبات و همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی را فراهم آورد و در پرتو تلاش‌های مشترک، صلح و آرامش در میان کشورهای اسلامی و منطقه گسترش یابد.
 
 متن پیام حجت الاسلام و المسلمین  حسن روحانی به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جناب آقای شیخ تمیم بن حمد آل ثانی
 
امیر دولت قطر
 
السلام علیکم و رحمه‌الله برکاته
 
فرا رسیدن روز ملی دولت قطر را به جناب‌عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می گویم.
 
امیدوارم اشتراکات فیمابین، زمینه توسعه مناسبات و همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی را فراهم آورد و در پرتو تلاش‌های مشترک، صلح و آرامش در میان کشورهای اسلامی و منطقه گسترش یابد.
 
از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن‌جناب و بهروزی مردم قطر را مسألت دارم.
 
حسن روحانی
 
رئیس جمهوری اسلامی ایران
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری  ایسنا   ،تاریخ انتشار: 27  آذر 1398،کدخبر:  98092720473 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین