پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۶۶۳
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
ترمینال مسافربری شهر دهدشت بدون امکانات اولیه است و در ورودی این ترمینال هیچ گونه علامت و تابلویی که مشخص کننده ترمینال باشد وجود ندارد.

شعارسال: یکی از مکان‌هایی که می‌تواند در معرفی یک شهر به مسافران و گردشگران تاثیر زیادی داشته باشد پایانه‌های مسافربری هستند از این رو فضای این مکان‌ها می‌تواند نمادی از فرهنگ یک شهر را جلوی دید مسافران مختلف به نمایش بگذارد پس می‌ طلبد این فضا محلی مناسب و در خور شان باشد.

در این شرایط بسیاری از شهروندان معتقدند دهدشت از داشتن یک پایانه مسافربری در خور و در شان شهروندان محروم بوده و پایانه موجود دارای معایب و مشکلات بسیاری است.

ترمینال مسافربری شهر دهدشت بدون امکانات اولیه است و در ورودی این ترمینال هیچ گونه علامت و تابلویی که مشخص کننده ترمینال باشد وجود ندارد. در این ترمینال مکان مناسبی برای اسکان مسافران محلی برای استراحت یا اتراق آنها ندارد و ما هر بار به این ترمینال می‌آییم با مشکلاتی مواجه می‌شویم.

این ترمینال فاقد فضاهایی مختص فصول مختلف سال است؛ یعنی در زمستان محل سرپوشیده‌ای با فضای مناسب ندارد تا مسافر در آن راحت باشد و در تابستان نیز وضعیت به همین شکل است و حتی آب سرد کن آن خراب است.

یک راننده دهدشتی که در ترمینال مسافرکشی می‌کند  گفت: ترمینال مسافربری شهر دهدشت از جهت‌های مختلف فضای مناسبی برای مسافران و رانندگان وسایل نقلیه نیست و چندین سال است به همین شکل مانده و ساماندهی نمی‌شود و به‌ طورکلی مسافران برای جابجایی برون شهری همواره با مشکلاتی مواجه می‌شوند که رفع آن نیازمند توجه مسوولان است.

وی افزود: سرویس بهداشتی ترمینال دهدشت قدیمی و تجهیزات آن فرسوده هستند، همچنین آب خوری های آن نیز وضعیت مناسبی ندارند که نیاز به توجه بیشتر دارد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 2دی1398 ، کدخبر: 141303: sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین