پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۹۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام گفت: 67 واحد تولیدی در این استان طی ۲ سال گذشته با رفع مشکلات به مدار و چرخه فعالیت بازگشته و احیاء شده اند.

شعار سال: استاندار ایلام گفت: 67 واحد تولیدی در این استان طی ۲ سال گذشته با رفع مشکلات به مدار و چرخه فعالیت بازگشته و احیاء شده اند.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در نشست اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رفع مشکلات مردم را اولویت اصلی برنامه های خود عنوان کرد و اظهار کرد: طی برنامه های مختلفی سعی کرده ایم ارتباط مردم با مسئولان را بیشتر کنیم تا آنها بی واسطه خواسته ها و مشکلات خود را مطرح کنند.

وی گفت: از هر فرصتی برای رفع مسائل و مشکلات مردم استفاده می کنیم، افزود: علاوه بر اینکه روزانه با تعدادی از شهروندان دیدار داریم بصورت هفتگی هم برنامه ملاقات عمومی داشته و تمام سعی و تلاش همه ما این است که بتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم.

استاندار ایلام از تشکیل کارگروه های مختلف برای رفع موانع پیش روی تولید استان خبر داد و تاکید کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از آن جمله است که طی ۲ سال گذشته مسائل و مشکلات ۳۰۰ طرح تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و موانع و مشکلات زیادی برطرف شده است.

سلیمانی دشتکی گفت: در این میان از نیمه دوم سال ۹۶ تاکنون بیش از ۶۷ طرح تولیدی تعطیل شده توسط ۲ ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید احیاء و به چرخه تولید بازگشته است.

در این نشست مسائل و مشکلات سه طرح تولیدی سولفات پتاسیم ایوان، گاوداری ۵۰۰ راسی ایلام و سردخانه مهران در حضور دستگاه های ذیربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت در راستای رفع موانع دستورات لازم توسط استاندار ایلام اتخاذ شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، در این جلسه استاندار ایلام جهت رفع موانع طرح های مذکور با شهید زاده مدیر عامل بانک کشاورزی و صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران ارتباط تلفنی برقرار کرد که منجر به قول مساعد مسئولان مربوطه جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی طرح های مذکور شد.

مدیر عامل بانک صادرات کشور قول داد که علی رغم کامل شدن ظرفیت تسهیلات اختصاص یافته به استان، هر تعداد طرح در استان مصوب شود تسهیلات لازم را پرداخت خواهد کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:4دی1398،کد خبر:98100403029،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
بسیار خبر مسرت بخشی هست که اقتصاد این استان رو به بهبود و داره مسیر پیشرفت رو طی میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
بسیار خبر مسرت بخشی هست که اقتصاد این استان رو به بهبود و داره مسیر پیشرفت رو طی میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین