پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۱۵۸
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۵
حسین حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، گفت: علت آتش سوزی آمفی تئاتر هتل‌های پارسیان رامسر فقط ناشی از اشکالات فنی بود و هر گونه گمانه زنی در این خصوص و بیان علت هایی غیر از آن دور از واقعیت است.

شعار سال:علت آتش سوزی آمفی تئاتر هتل‌های پارسیان رامسر فقط ناشی از اشکالات فنی بود و هر گونه گمانه زنی دور از واقعیت است.

حسین حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، گفت: علت آتش سوزی آمفی تئاتر هتل‌های پارسیان رامسر فقط ناشی از اشکالات فنی بود و هر گونه گمانه زنی در این خصوص و بیان علت هایی غیر از آن دور از واقعیت است.

او افزود: پس از اطلاع از آتش سوزی در سالن آمفی تئاتر هتل جدید رامسر بلافاصه نیرو‌های امدادی با تمام توان در محل حاضر شدند و با حضور همه عوامل انتظامی و امدادی حریق اطفا شد.

حسن نژاد ادامه داد: با توجه به قدمت و اشکالات فنی که در این ساختمان وجود داشت گمانه زنی‌ها اولیه نشان می‌دهد اشکال فنی علت آتش سوزی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه کارشناسان در حال بررسی هستند تا دلایل آتش سوزی به صورت دقیقتر اعلام شود، گفت: این آتش سوزی هیچ ارتباطی به مباحث غیرفنی ندارد و اگر در باره ابعاد آن مواردی مطرح می‌شود دور از واقعیت است.

او افزود:به جهت مراقبتی که از هتل می‌شود و نوع نگهداری آن به مسافران و همه گردشگران اعلام می‌کنیم که هتل از موقعیت خوبی برخودار است و موارد این چنینی هتل را تهدید نمی‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ابراز امیدواری کرد با مجموعه تدابیری که اتخاذ شده است این سالن در اولین فرصت مرمت و بازسازی شود و مثل گذشته در حوزه فرهنگ شهرستان رامسرفعالیت خود را ادامه دهد.

حسن نژاد با بیان اینکه این حادثه هیچ مصدومی نداشته است، گفت: بلافاصله محل اقامت مهمانان در هتل جدید تخلیه شد و مهمانی که در هتل جدید بودند در هتل قدیم و مهمانسرای که در کنار ساحل بودند مستقر شدند.

او با عذرخواهی از همه مهمانان این هتل گفت: مدیر هتل قول داده است که حداکثر امکانات را برای مسافران این هتل فراهم کند.

تعداد بازدید : 4

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:5دی1398،کد خبر:7186435،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین