پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۸۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
فرماندار رامسر گفت: باغ ملی ۳۳ هکتاری که در مرکز شهر واقع شده، به حالت مخروبه درآمده است و باید روند احیای ان سرعت گیرد.
شعارسال:فرماندار رامسر گفت: باغ ملی ۳۳ هکتاری که در مرکز شهر واقع شده، به حالت مخروبه درآمده است و باید روند احیای ان سرعت گیرد.
 
محمد آزاد اظهار داشت: باغ ۳۳ هکتاری در بهترین موقعیت جغرافیایی شهر واقع شده که علی رغم زحمات به صورت مخروبه درآمده و باید از ظرفییت واقعی آن استفاده شود.
 
وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های مکرر از مسئولان ملی و استانی در سفر وزیر گردشگری دکتر مونسان برای احیای باغ ۳۳ هکتاری، تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی نماینده‌ای به عنوان مشاور انتخاب کرد و شهرداری به عنوان دستگاه اجرایی اقدامات خود را برای احیای باغ ۳۳ هکتاری انجام می‌دهد.
 
نماینده عالی دولت با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های ملی، استانی، شهرستانی و بخش خصوصی در راستای تحقق پروژه‌ها گفت: مجتمع فرهنگی هنری به عنوان قصه پر غصه بود که به دلیل موانع میراثی روند ساخت آن دچار رکود شد.
 
مجتمع فرهنگی مطالبه مردم و هنرمندان است
 
وی مجتمع فرهنگی رامسر را مطالبه مردم، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه عنوان کرد و افزود: وزیر گردشگری دستور ساخت مجتمع فرهنگی رامسر را صادر کرد که بخشی از اعتبارات تخصیص پیدا کرده است.
 
وی تصریح کرد: در راستای کاهش ترافیک و روان سازی محور جواهرده در برگشت به رامسر، پل چهارم راه اندازی می‌شود که بخشی از اعتبار آن به مبلغ ۵ میلیارد تومان ابلاغ شد که شهرداری رامسر در حال انجام روند اداری آن است.
 
محمد آزاد گفت: ۳.۵ میلیارد تومان برای دیواره حفاظتی رودخانه صفارود ابلاغ شد که شهرداری در حال گرفتن پیمانکار آن می‌باشد.
 
وی افزود: راه ارتباطی اشکور به الموت قزوین جاده غیرقابل تردد بود که عملیات مرمت و بهسازی آن اجرایی شده و با مساعد شدن هوا این پروژه از سر گرفته خواهد شد.
 
فرماندار رامسر حل معضل زباله را مطالبه جدی و به حق مردم شهرستان رامسر عنوان کرد و گفت: حل اساسی مشکل زباله در دستور کار قرار دارد که سایت زباله نصب و راه اندازی دستگاه پردازش برای تفکیک زباله خشک و تر اجرایی می‌شود و شهرداری رامسر با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار این طرح را اجرایی خواهد کرد که سبب کاهش حدود ۵۰ درصدی حجم زباله خواهد شد.
 
راه اندازی مرکز غربالگری بیماران در غرب مازندران
 
محمد آزاد خدمات دولت در بخش بهداشت و درمان را راه اندازی مرکز غربالگری غرب مازندران در بیمارستان امام سجاد رامسر عنوان کرد و افزود: اتاق عمل، بخش اورژانس و کلینیک تخصصی برای رفاه حال مردم با کمک دولت و خیرین راه اندازی شده است.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر با اشاره به احداث ساختمان جدید آموزشکده ملاصدرا در شهر کتالم و سادات شهر خاطرنشان کرد: پیگیری‌های مسئولین استانی و شهرستانی، مسئولین ملی را مجاب کرد که این آموزشکده در این شهرستان فعالیت داشته باشد.
 
وی افزود: بخش کارگاهی آموزشکده ملاصدرا در دهه فجر بهره برداری و بخش اداری و آموزشی تا مهر ۹۹ بهره برداری می‌شود که تا نون بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
 
ایجاد سرشاخه گیر در رودخانه چالکرود
 
فرماندار رامسر از ایجاد سر شاخه گیر در رودخانه چالکرود با اعتبار ۲ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در فاز بعدی سر شاخه گیر در رودخانه‌های صفارود و پلنگ رود اجرایی خواهد شدکه این امر سبب کنترل سیلاب وخسارت های ناشی از آن می‌شود.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر گفت: پردیس دانشگاهی بین الملل رامسر در دو رشته "پزشکی" و "داروسازی" در مکان استیجاری مشغول به فعالیت داشت که نیازمند مکان مناسبی بود اما در گذشته مسئولان استانی اعلام کرده بودند زیر ساخت ادامه فعالیت واحد بین الملل در رامسر فراهم نیست و باید جمع آوری و به مرکز استان انتقال یابد.
 
پردیس پزشکی آماده بهره برداری است
 
وی افزود: در پشت بیمارستان امام سجاد رامسر ساختمان نیمه ساخته وجود داشت که به صورت متروکه بود و در سال ۹۳ طی مراسمی قرار شد ساختمان جدید پردیس خودگردان بین الملل رامسر در این مکان احداث شود، اما در گام اول با اقدامات اولیه جهت مقاوم سازی این ساختمان اعتباراتی تخصیص داده شد.
 
محمد آزاد گفت: برای اجرای این پروژه در کار جمعی دوایر دولتی و اداری پای کار آمدند تا زیر ساخت‌های این مجموعه تکمیل شود و با کمک شهرداری‌ها و بخش خصوصی برای تأمین مصالح و ماشین آلات و.... این پروژه عملیاتی شدوهم اکنون آماده بهره برداری است.
 
فرماندار رامسر مجتمع فرهنگی واقع در کتالم را یکی از پروژه‌های دهه فجر عنوان کرد و افزود: روند ساخت این مجتمع در سال ۸۳ با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و زیربنای ۲۰۰۰ هزار مترمربع در بهترین نقطه مرکزی کتالم شروع شد ولی در مقطعی بهره برداری از آن راکد ماند و متروکه رها شده بود که با پیگیری‌ها و تلاش مجموعه شهرستان و استان یک سالن آمفی تئاتر بزرگ در آن ساخته شد.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر با بیان اینکه سال‌ها مردم به دنبال داروخانه شبانه روزی جنب بیمارستان امام سجاد رامسر بودند گفت: داروخانه ۱۳ آبان به عنوان ظرفیت بزرگی برای دسترسی آسان به داروها راه اندازی شده است و متولیان امر در تأمین داروی این داروخانه تلاش کنند.
 
وی با اشاره به نهضت گازرسانی به تمامی نقاط شهر و روستاهای بالا دست و پایین دست تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید نهضت گاز رسانی به روستاها عملیاتی شد و گازرسانی به روستاهای جواهرده و دهستان جنت رودبار از سال ۹۹ آغاز خواهد شد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری   مهر ،تاریخ انتشار:  12 بهمن    1398،کدخبر:  4840508 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
میراث فرهنگی ما به تاراج رفته خودمون تخریبش کردیم خودمون تاریخ و فرهنگ وهویت کشورمون رو داریم نابود میکنیم کسی نیست که در مقابل این همه جور و ستم دفاع کنه از این بی زبانان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین