پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقدام اخیر شورای FATF در دست گذاشتن بر روی ۲ مورد خاص مشکوک است، گفت: آیا این دخالت یک گروه خارجی در مسائل داخلی ایران نیست؟
شعارسال: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (چهارشنبه ۱۱ دی‌ماه) در آیین رونمایی از دستاورد‌های پژوهشی پژوهشکده راهبردی مجمع تشخیص گفت: اینکه عده‌ای مجمع تشخیص مصلحت نظام را رقیب خود یا تکرار برخی از نهاد‌های دیگر بدانند، ظلم به این نهاد و نظام است.

وی با بیان اینکه مجمع رقیب هیچ نهادی نیست و تکرار هیچ نهادی هم محسوب نمی‌شود، گفت: مجمع تشخیص مصلحت، عنصر و نهاد مکمل در حکمرانی است. سایر نهاد‌ها کار خودشان را می‌کنند و مجمع هم در نقشه راهبردی نظام، جای خودش را دارد و مکمل سایر نهادهاست.

رضایی با بیان اینکه انتظار همکاری از سایر نهاد‌ها را داریم، گفت: یکی دیگر از مشکلات این است که مباحث مجمع تشخیص مصلحت نظام را سیاسی بدانیم.

وی در همین زمینه، بررسی لوایح مرتبط با FATF را مورد اشاره قرار داد و گفت: اینکه عده‌ای بخواهند بررسی FATF در مجمع را سیاسی جلوه دهند و برخی هم در خارج مرز ببینند اختلافی در کشور ایجاد شده و پا را روی پدال گاز بگذارند و فشار وارد کنند و توصیه‌های بیشتری را اعمال کنند، درست نیست.

رضایی با بیان اینکه اقدام اخیر شورای FATF مشکوک است که از ۳۰ اقدامی که انجام نشده، روی ۲ مورد دست گذاشته، گفت: آیا این دخالت در یک گروه خارحی در مسائل داخلی ایران نیست؟ آیا اینکه شورای FATF وارد می‌شود و پشت یک طرف بحث درباره FATF می‌ایستد، این دخالت نیست؟

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی تابناک ، تاریخ انتشار: 11 دی 1398 ، کدخبر: 948217 ، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین