پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۷۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید آذربایجان و تبریز را به جایگاه درخشان خود بازگردانیم، گفت: برخورداری از بودجه عمومی کشور باید با لحاظ شاخص‌های توسعه و بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی استان‌ها باشد و تبعیض در این خصوص موجب نارضایتی می‌شود.

شعار سال: محمدرضا پورمحمدی در دیدار اعضای هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع استان با وی، از تلاش‌های این انجمن برای توسعه صنعتی و رفع مشکلات بخش تولید در استان قدردانی کرد و گفت: نمایندگان این انجمن و سایر تشکل‌های صنعتی باید در روند تصمیم‌گیری بخش صنعت و تولید مشارکت فعال داشته باشند و حضور این تشکل‌ها در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ضروری است.

وی به ظرفیت‌های ‌کم‌نظیر استان در حوزه تولید، ترانزیت و معدن اشاره کرد و گفت: تبریز و آذربایجان در گذشته‌هایی نه چندان دور، مرکز ارتباط با کشورهای مختلف و مرکز توسعه و تجارت بوده که متاسفانه در سالیان گذشته دچار یک عقب ماندگی تاریخی شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از بودجه‌های نیز در اختیار وزارت‌خانه‌هاست، گفت: متاسفانه برخی از مدیران تلاش مناسبی برای جذب اعتبار ندارند که در مواردی موجب کندی اجرای پروژه‌ها می‌شود و این امر سنگ‌اندازی در مسیر توسعه استان است.

پورمحمدی با بیان اینکه توسعه همه جانبه استان را اولویت اصلی خود و مجموعه استانداری می‌دانم، گفت: برای تحقق این موضوع، مجمع مشورتی استان را متشکل از صاحب‌نظران و چهره‌های تأثیرگذار راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی خواستار همکاری بیشتر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به پیشبرد اهداف توسعه ای استان شد و افزود: انتظار داریم که نمایندگان در بررسی و تصویب بودجه عمومی کشور از نقش استان در برخورداری از اعتبارات دفاع کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه جنگ اقتصادی دشمنان برضد ایران اسلامی از مدت ها پیش آغاز شده است، ادامه داد: جنگ اقتصادی باید به یک باور عمومی در جامعه تبدیل شود تا همه در سپری کردن این شرایط مشارکت کنند.

وی همچنین خواستار رعایت حال تولیدکنندگان واقعی از سوی اداره کل امور مالیاتی استان شد و گفت: نباید اجازه دهیم واحدهای تولیدی فعال استان تعطیل شوند؛ البته تولیدکنندگان نیز باید به وظایف قانونی خود در قبال دولت عمل کنند.

در این جلسه اعضای هیات مدیره انجمن مدیران صنایع استان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در ارتباط با موضوعات مختلف از جمله لایحه بودجه 98 و اصلاح زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان پرداختند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 18 دی 98، کد مطلب: 947689: www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین