پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۸۸۰
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
این فرد که دارای عقل کپک زده و دارای «سندروم انگلیسی» مشخص است جزء کدام گروه و جریان سیاسی است؟ انتظار می رود هر چه سریعتر نسبت به این فرد اظهار برائت شود تا تکلیف ملت انقلابی که در حال برنامه ریزی برای تسویه حساب و انتقام سخت در روزهای آینده است با عمله های داخلی قاتلین سردار عزیزمان مشخص گردد.
شعارسال: این فرد که دارای عقل کپک زده و دارای «سندروم انگلیسی» مشخص است جزء کدام گروه و جریان سیاسی است؟ انتظار می رود هر چه سریعتر نسبت به این فرد اظهار برائت شود تا تکلیف ملت انقلابی که در حال برنامه ریزی برای تسویه حساب و انتقام سخت در روزهای آینده است با عمله های داخلی قاتلین سردار عزیزمان مشخص گردد.

اول: انگلیسی ها ضرب المثل معروفی دارند و آن اینکه: «اگر به شما تجاوز شد و قدرت دفاع نداشتید تمکین کنید و لذت ببرید» اگر چه این روزها در بسیاری از کشورهای منطقه و جهان این منطق در افکار و اعمال بسیاری از سیاستمداران و کنگشران سیاسی نهادینه شده است اما با بزک کردن این نگاه رقت بار به گونه های مختلف این فضاحت را روتوش می نمایند.
 
جالب ترین بخش ماجرا اینجاست که نوع گریم و ابزار گریم هم دقیقا توسط تجاوز کنندگان ارائه می شود تا قربانی تجاوز احساس شرمساری نداشته باشد و شاید به قول خودش بتواند با عارق روشنفکری به این وضعیت نکبت بار خود افتخار هم نماید. بی شک می توان در ادبیات و نگاه سیاسی این نگاه و افراد دچار به این فضاحت را دارای «سندروم انگلیسی» نامید.
 
دوم: این روزها ایران، منطقه و جهان در غم از دست دادن یکی از افسانه ای ترین سرداران ظلم ستیز در غم فرو رفته است و آنچنان در محبوبیت سردار دلها اجماع وجود دارد که حتی دشمنان انقلاب و نظام هم نمی توانند در مقابل این عمل شنیع و مذبوحانه که انسانی شریف، وطن پرست، پاک و یاور مظلومان منطقه را هدف گرفته است سکوت کنند. افرادی مانند سروش، دولت آبادی، زاهدی همه و همه در اینکه او مردی بزرگ بوده و سوای اندیشه ها و اعتقادات شخصیتش قابل احترام است موضع گرفتند و یا قلم فرسایی نمودند.
 
سوم: پس از شکل گیری این جنایت ابتدا بهت و حیرت در میزان حماقت آمران و عاملان این جنایت همه را انگشت به دهان نمود و پس از اینکه عمق این فاجعه و محبوبیت سردار دلها و قطعی بودن انتقامی جهانی نه ملی بر همگان روشن شد بوغ های رسانه ای و پروپاگاندای رسانه ای غرب آغاز گردید از یک سو تهدید به جوابی سخت در مقابل انتقام و از سوی دیگر به خیال احمقانه اشان ترور شخصیت سردار سلیمانی و زیر سوال بردن محبوبیت او و نهایتا با حضور میلیونی مردم در یکی از باشکوهترین تشییع هایی که بشر به یاد دارد باعث شد عمله های بی آبروی خود که از قضا فارسی هم خوب بلندند و صحبت می کنند را به میدان بیاورد. هر چند این حرکت ها به مثابه غباری ناچیز در طوفانی عظیم هرگز یارای خود نمایی ندارد اما باعث رنجش و نمک پاشیدن به زخم دلدادگان یکی از بزرگترین انسان های تاریخ است که شاید قرن ها باید بگذرد تا مادر گیتی چو او بزاید.
 
چهارم: در این بین یکی از همان عملهای بی آبرو که از قضا خوب فارسی صحبت می کند در اقدامی رقت برانگیز به مانند آن شخص به سودای رسیدن به معروفیت حاتم طائی دیگ حلیم را نجس نمود اظهار منور الفکری نموده و جریان دلدادگی و عشق به سردار دلها را تشبیه به سندرم استکهلم نمود.
 
این فرد که هر چه بخواهی بنامیمش یا لقب برایش بگذاری حق مطلب ادا نخواهد شد بی شک دچار همان «سندروم انگلیسی» است که اگر به او تجاوز شود و قدرت دفاع نداشته باشد برای متجاوز فرش قرمز پهن خواهد نمود و با تأسف فراوان این فرد به جریان اصلاحات گیلان نزدیک است و در انتخابات گذشته از افراد بوده که در حلقه اصلی کادر انتخاباتی یکی از کاندیداها حضور داشته است.
 
پنجم: اینکه موضع چنین فرد حقیری هیچگونه ارزشی ندارد و در این اقیانوس اردات و دلدادگی محبان سردار مظلومان جهان هیچ به حساب نمی آید شکی نیست اما باید به نکته ای مهم توجه داد و آن اینکه سالهاست جریان انقلابی خط خود را مانند سردار سلیمانی از چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا جدا نموده است و واقعیت این است که برخی از جریانها بر اساس ادعا و عمل خودشان خود را دلداده انقلاب می دانند و به اندازی که بتوانند اندیشه، رفتار و عمل خود را تطبیق با اصول انقلاب و رهبری نمایند مورد توجه خواهند بود.
 
جریان انقلابی ورای همه موضع گیری های سیاسی مانند رهبر عزیز خود با تقسیم هایی مانند اصلاح طلب و اصولگرا موافق نیست و خط درست را خط امام، رهبری و انقلاب می داند همانگونه که حکیم فرزانه انقلاب به این مسأله صراحتا اشاره داشته اند.
 
ششم: اما اگر بخواهد هر جناحی در مقابل آرمان های ما، نشانه های شرف و عزت ما، ایمان ما بایستد ما در مقابل تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد.
 
در طول سالهای گذشته افرادی با نفوذ در برخی از جریانات سیاسی پشت نقاب فعالیت سیاسی نقش اپوزیسیون گرفته اند و با تأسف فراوان از سوی این جریانات طرد نشده اند و مصالح جناحی و سیاسی باعث گردیده که چشم ها بر این خطا ها بسته شود خطاهایی که قطعا نشأت گرفته از خط فکری و اعتقادی آنهاست.
 
هفتم: این فرد که دارای عقل کپک زده و دارای «سندروم انگلیسی» مشخص است جزء کدام گروه و جریان سیاسی است؟ انتظار می رود هر چه سریعتر نسبت به این فرد اظهار برائت شود تا تکلیف ملت انقلابی که در حال برنامه ریزی برای تسویه حساب و انتقام سخت در روزهای آینده است با عمله های داخلی قاتلین سردار عزیزمان مشخص گردد.
 
و آخر اینکه با توجه به اینکه این مسأله دارای نشانه های جدی در خط گیری از سوی آمرین و عاملین جنایت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است از دادستان محترم گیلان انتظار می رود به عنوان مدعی العموم ورود کرده و دهان ها و دست هایی که چنین بی پروا نشانه های عزت و شرف ما را نشانه رفته اند را خرد کند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازسایت خبری رویداد گیلان  ،تاریخ انتشار: 17  دی   1398،کدخبر:  60156  ،  www.rooydadegilan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین