پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۵۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
رییس دفتر رییس‌جمهور گفت: واژه‌ها الکن و زبان آدمی از توصیف آنچه بر خانواده قربانیان سانحه غم‌انگیز سقوط هواپیما گذشته قاصر است.

شعارسال: محمود واعظی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت:

روزهای تلخ و دشواری است. واژه‌ها الکن و زبان آدمی از توصیف آنچه بر خانواده قربانیان سانحه غم‌انگیز سقوط هواپیما گذشته قاصر است. به یکایک خانواده‌هایی که عزیزی در این سانحه از دست داده‌اند، از صمیم قلب و عمق جان تسلیت می‌گویم و در غم‌شان شریکم. سنگینی درد فراتر از حد تحمل و فاجعه بی‌نهایت جانکاه است؛ تنها شاید بتوان با همدلی و همبستگی ملی، مرهمی هر چند اندک روی زخم داغ‌دیدگان نهاد. از جمله مصیبت‌دیدگان این حادثه نامیمون،‌ آقای دکتر سرائیان،‌ از مدیران توانمند و متعهد وزارت ارتباطات است که دختر و دامادشان را در این سانحه از دست دادند. زمانی که وارد مراسم یادبود این دو عزیز شدم ، به محض دیدار دوست و همکار قدیمی‌ام دکتر سرائیان، دچار تاثری عمیق شدم و نتوانستم خود را کنترل کنم. امیدوارم حضرت باری تعالی، با لطف و عنایت خود، قلب‌های داغدیده عزیزانمان را تسکین دهد و آلام‌شان را التیام بخشد. دولت هم با تمام توان، در کنار این عزیزان خواهد بود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 24دی1398  ، کدخبر: 98102418482: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین